recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af receiver

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 19:02
Her er lidt forstærkere med digitale, dog uden indbygget radio selvfølgelig.
Til top
Energyzhig Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-November-2008
Sted: Denmark
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Energyzhig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 20:36
Jeg har en marantz SR7005 til salg. Ca. 2 år gammel og mint condition. Pris 5000
Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
Til top
Michaelsc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2008
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelsc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 08:23
Oprindeligt skrevet af Energyzhig Energyzhig skrev:

Jeg har en marantz SR7005 til salg. Ca. 2 år gammel og mint condition. Pris 5000

Fin Receiver, men den er over mit budget:-)
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 09:34
Du skal IKKE købe en surr. receiver! Du bliver slemt skuffet over lyden ifht. til din C355. Men den H/K 3490 lyder faktisk rigtig godt. Masser af strømstyrke og digi indgange.. Tror den kommer meget tæt på lyden i din Nad. Prøv den.
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 09:44
Brøvl, der er ikke forskel på lyden overhovedet, med mindre den presses ud over sine grænser!
Til top
Michaelsc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2008
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelsc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Du skal IKKE købe en surr. receiver! Du bliver slemt skuffet over lyden ifht. til din C355. Men den H/K 3490 lyder faktisk rigtig godt. Masser af strømstyrke og digi indgange.. Tror den kommer meget tæt på lyden i din Nad. Prøv den.

Ja for har haft Onkyo TX-SR605, og må da indrømme at da jeg skiftede til min NAD, var der virkelig mere power for pengene og forskellen er virkelig stor. 

Det ender nok bare med at jeg beholder min nuværende, indtil jeg engang får råd til en ny. Har haft kigget lidt på NAD's nye digitale forstærker. Den ligger godt nok langt fra mit budget, men man kan jo altid drømme:-)

http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/forstarker/nad_c390dd_forstarker_grafit.htm# 
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 10:15
Så er det bedre at bruge pengene på bedre højttalere, så får du noget hvor der faktisk er hørbar forskel!
Til top
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 23-Februar-2010
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af LarsGeisler LarsGeisler skrev:

Brøvl, der er ikke forskel på lyden overhovedet, med mindre den presses ud over sine grænser!

Der er en verden til forskel i lyden fra en ordentlig dimensioneret forstærker som hans NAD til en surroundforstærker eller reciever til samme pris. Uanset om den presses eller ej.
Og dette er et faktum der ikke kan ændres på. Højttalere kræver muller for at yde.

Du mener heller ikke der er forskel på en Dacia og en VW i køreoplevelsen, omsat fra lydoplevelsen??
Til top
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 23-Februar-2010
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 12:18
En Harman Kardon H/K 990 ville være en upgrade, og den har masser af digitale muligheder, og har du en Logitech eller Sonos, streamer du bare radio via nettet digitalt til din H/K.
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 17:14
HK 990 er udgået.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af LarsGeisler LarsGeisler skrev:

Hold da selv op noget useriøst ævl! Men ok, at du ikke kan hører, lader vi bare stå, for trådstarter har da gudskelov ørerne i orden :-) Men dig og KlausDM kan gå sammen til ørelægen    
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 18:01
Hvad skal jeg nu blandes ind i polemikken for?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu