|
Køb af receiver |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er lidt forstærkere med digitale, dog uden indbygget radio selvfølgelig.
|
|
![]() |
|
Energyzhig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Jeg har en marantz SR7005 til salg. Ca. 2 år gammel og mint condition. Pris 5000
|
|
Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
|
|
![]() |
|
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
Fin Receiver, men den er over mit budget:-)
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Du skal IKKE købe en surr. receiver! Du bliver slemt skuffet over lyden ifht. til din C355. Men den H/K 3490 lyder faktisk rigtig godt. Masser af strømstyrke og digi indgange.. Tror den kommer meget tæt på lyden i din Nad. Prøv den.
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Brøvl, der er ikke forskel på lyden overhovedet, med mindre den presses ud over sine grænser!
|
|
![]() |
|
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
Ja for har haft Onkyo TX-SR605, og må da indrømme at da jeg skiftede til min NAD, var der virkelig mere power for pengene og forskellen er virkelig stor. Det ender nok bare med at jeg beholder min nuværende, indtil jeg engang får råd til en ny. Har haft kigget lidt på NAD's nye digitale forstærker. Den ligger godt nok langt fra mit budget, men man kan jo altid drømme:-) http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/forstarker/nad_c390dd_forstarker_grafit.htm#
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Så er det bedre at bruge pengene på bedre højttalere, så får du noget hvor der faktisk er hørbar forskel!
|
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Der er en verden til forskel i lyden fra en ordentlig dimensioneret forstærker som hans NAD til en surroundforstærker eller reciever til samme pris. Uanset om den presses eller ej. Og dette er et faktum der ikke kan ændres på. Højttalere kræver muller for at yde. Du mener heller ikke der er forskel på en Dacia og en VW i køreoplevelsen, omsat fra lydoplevelsen??
|
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
En Harman Kardon H/K 990 ville være en upgrade, og den har masser af digitale muligheder, og har du en Logitech eller Sonos, streamer du bare radio via nettet digitalt til din H/K.
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
HK 990 er udgået.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Hold da selv op noget useriøst ævl! Men ok, at du ikke kan hører, lader vi bare stå, for trådstarter har da gudskelov ørerne i orden :-) Men dig og KlausDM kan gå sammen til ørelægen ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Hvad skal jeg nu blandes ind i polemikken for?
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |