|
Køb af router til G4 mobil |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2013 kl. 09:32 |
Hej
jeg bor ude på lars tynd s... og har en dårlig kobber forbindelse max 4 mbit jeg har så lånt et 4G usb modem fra telenor hvor jeg trækker 12 mbit så jeg vil opsige midt kobber. jeg skal så bruge en trådløs router med usb tilslutning til telenor og et netværks stik til min kabeltrukket switch. kan denne her bruges til det http://www.pricerunner.dk/pl/168-2769938/Routere/TP-link-TL-MR3020-Sammenlign-Priser har i nogle erfaringer med alternative løsning? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
mortenls ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med at købe en router der kan tilsluttes til en retningsbestemt antenne. D-link er lige kommet med en DWR-921, den er dog ikke helt ude endnu. Dette vil alt andet lige give det bedste signal. Der skal dog investeres et par tusinde kroner i projektet.
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
det var så også meningen jeg vil have en retningsbestemt antenne men en noget billiger løsning som
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4948 |
Jeg ved at ASUS RT-AC66U "Dark Knight" kan drive et USB 4G modem, men om der er forskel på modems skal jeg ikke kunne sige.
Det skulle være den hurtigste trådløse router på markedet og kan tage open source software, hvis man ønsker det.
|
|
![]() |
|
mortenls ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
Jeg så bare den der D-link, den er jo decideret lavet til det du vil bruge den til. Et usb modem er lavet til at have med på farten. Jeg skal dog ikke gøre mig klog på hvad der leverer bedst signal styrke etc. da jeg ikke har undersøgt emne godt nok.
|
|
![]() |
|
ok men jeg stiller ikke det store krav til den trådløse side da jeg har kabler i hele huset (4stk pc) og kun en bærbar der køre trådløs men først og fremmest skal den kunne håndtere telenor mobil bredbånd
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4948 |
Fornuftigt med kabler i hele huset
![]() |
|
![]() |
|
vi køre hd tv over netværk og det funker ingen der køre med alternativ løsning til telenor bredbånd?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Hej
kan se telenors usb dongler er kompatibel så den var nok at fortrække. tp-link har også telenors dongler på listen ZTE MF821D og ikke for der står kun ZTE MF821 spørgsmålet er så om det D har nogle betydning?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
LeifH ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2013 Sted: Sabro,DK Status: Offline Point: 13 |
Hej
TP-link 3420 v2 understøtter mange USB modems til 4g Dovado 4GR og Tiny understøtter rigtig mange modems se - www.dovado.com Jeg bruger 4GR og Tiny på to positioner. Sommerhus og hjemme eneste internet forbindelse. Jeg har i sommerhus Tiny med Huawei 392 modem og det giver mellem 16-20 i DL. Hjemme bruger jeg sammme modem med ekstern antenne mimo giver mellem 10-15 DL .ISP er Telia hilsen leif P.S. Jeg glemte at Huawei B593 er en WiFi router med indbygget modem, har med rette FW mulighed for eksterne antenner (MiMo) Redigeret af LeifH - 23-Maj-2013 kl. 07:07 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1244 |
Jeg har brugt denne med telenor modem.
http://www.proshop.dk/Netvaerk-router-og-firewall/Edimax-3G-6200n-3G-Broadband-Router-2174308.html Den har virket upåklageligt (har kun brugt den kablede del + modem). /ask |
|
![]() |
|
LeifH ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2013 Sted: Sabro,DK Status: Offline Point: 13 |
Hej Understøtter Edimax routeren 4G modems nu ?Hilsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |