|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() Sendt: 18-November-2010 kl. 09:35 |
Jeg skal til at købe en trådløs router for at forstærke mit wifi-signal. Til jul får jeg en Synology DS210+ NAS, som jeg overvejer at forbinde med en WD TV Live. Denne skal stå ved siden at min PS3, som ofte mister signal wifi-forbindelsen (og ellers ligger på omkring 30-60 pct).
Som router agter jeg at købe en NETGEAR RangeMax Dual Band Wireless-N Gigabit Router WNDR3700 (http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=641103). Er dette et godt køb, eller vil I anbefale et andet?
PS: Netgear-routeren vil jeg koble til min Zyxel-router.
|
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Jeg ville måske overveje en Linksys E3000, den har 2 frekvenser til wifi, og er meget let kople flere PCer på.
|
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
Som jeg forstår det, har Netgear også to frekvenser (2.4Ghz og 5Ghz). Er det ikke det, "Dual Band" er udtryk for?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |