|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Poor Leno ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 08-April-2007 kl. 14:59 |
Jeg vil have mig et Samsung TV pga. vi har et Samsung HT-XQ100 hjemmebiografsystem. Jeg står som så mange andre skal det værer R-N-eller M er de ekstra penge givet godt ud til N eller M serien? TVét 100HZ funktionen er den noget værd har hørt nogle slå det fra fordi det ikke dur?. Hvad er der af ulemper ved at handle over nettet har fundet M-serien til 13000kr i butik og 8000kr over nettet På forhånd tak for svar Redigeret af Poor Leno - 08-April-2007 kl. 15:05 |
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Jeg har et M71B og jeg har ikke slået det fra det virker fint ved mig, den eneste forskel på M & N er 100Hz. R modelerne de billigste og det kan man godt se. Forskellen mellem prisen på nettet og i butik er der en grund til, dem på nettet er Parallelimport og de har ikke pixelgaranti som de i butikkerne har + lidt service. |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |