Lars skrev:
De seneste sager med Philips (fejl i panelet), Pioneer (gardiner i displayet) og Panasonic (lilla slanger) viser jo at man ikke kan vide sig sikker mod problemer.
Men, jeg er ikke tryg ved de mange problemer som er på flad-TV. Og jeg vil ikke stå som en lus imellem to negle, med en fabrikant som måske kvier sig for at hjælpe fordi det er parallel-import, og så en forhandler i England der er besværlig - og dyr - at bruge.
|
Jeg har stået for koordineringen af "fælleskøbet" så jeg vil da gerne lige give mit besyv med.
Jeg har da også selv mine bange anelser med de sager du selv nævner i mente og der har jo også været en del omkring XD1E modellem på avforums.com. (Hvor en del dog virker som overreaktioner pisket op af stemningen).
Vi får ikke nogen egentlig rabat, men der bliver smidt en HDMI kabel med i pakkerne og vi har forsøgt spare lidt på fragten, hvilket dog desværre ikke rigtig blev til noget.
Folk at afgivet separate ordre til forhandleren, men hver enkelt er påført et "stempel" så de ved at ordren kommer fra "fælleskøbet". Jeg får tilsendt en samlet liste over ordrene fra forhandleren i morgen eftermiddag.
Baggrunden for mit eget arbejde i sagen har været at vi forhåbentlig står stærkere over for forhandleren i tilfælde af problemer a la Phillips-sagen.
Jeg tror at de fleste føler at dette giver en vis tryghed, Måske er det lidt blåøjet, men personligt tror jeg på det.
PS: havde jeg vist hvor meget er arbejde der lå i det er det ikke sikkert at jeg havde sendt den første forespørgsel til forhandleren´
Redigeret af larssoe - 01-Marts-2007 kl. 20:14