|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jakobscafe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 11-Maj-2010 kl. 09:46 |
|
Hej - Som mange andre er jeg også blevet lidt tændt på Sonos udstyr (CR200 og S5). Jeg har søgt lidt og tilsyneladende er der kun een forhandler i DK; hifiklubben.dk. Derudover kan jeg se at flere har købt i England, bl.a. hos www.sonosshop.com. De vil dog ikke sende til DK længere pga 'aftaler med Sonos'. Så betyder det mon, at der reelt kun er een forhandler, og det er der alle køber?
Eller er der nogen der har alternativer? Under alle omstændigheder bryder jeg mig ikke om kun at have een fohandler, det påvirker ikke priserne gunstigt.
Er der nogen der kender andre danske forhandlere af Sonos? Eller er hifiklubben.dk OK?
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Det er kun HFK der sælger Sonos i DK, så du har nok ikke meget valg andet end at gå ned og bruge dine penge der.. Du kan evt. spare lidt håndøre ved at finde det brugt..
"Monopoler" er aldrig godt men desværre har HFK været gode til at sætte sig på enkelte mærker og så sikre sig ene gang, dog er HFK en af de bedre butikker i min optik, da det er et af de få steder hvor sælgerne rent faktisk ved lidt om det de sælger (til forskel fra Elgiganten osv - og ja jeg ved godt folk har blandet oplevelser med dem, men mine erfaringer har udelukkende været positive)
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
Ellers prøv at kigge i Den Blå Avis - der plejer at være nogle stykker som tager Sonos hjem fra UK og sælger dem forholdsvis billigt...
-Kent |
||
![]() |
||
Duffy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Tag en tur til London med f.eks RyanAir og du sparer stadig en masse.
Tag en uge/weekend i New York og Sonos besparelsen financerer din flyvetur. Flyver du via Hamburg er der aldrig problemer med tolden.
|
||
2 x SONOS S5 player
2 x SONOS Zoneplayer 120 2 x SONOS Zoneplayer 90 1 x SONOS CR100 controller 1 x Ipone 1 x Ipone Touch |
||
![]() |
||
mm-bob ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2010 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
|
New York - så kan du også lige tage 1 IPad eller 2 med...
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
|
Det kan godt være at det er mig der ikke lige kan se problemet, men en CR200 og en S5 koster £608,95 hos den forhandler du nævner. Det er DKK 5.355 og Hi-Fi Klubben skal have DKK 5.498 - altså en forskel på 143 kr. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
|
En prisforskel på 143 minus en returbillet til London = sparer en masse?
Der skal en voldsom besparelse på 705 kr. dække returbillet og overnatning ![]() |
||
![]() |
||
jesp3r ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2010 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Jeg sparede i sin tid og god sjat penge på at købe alt mit Sonos udstyr hos en lokal biks i tyskland som havde en lille butik nær Berlin. Men i dette tilfælde er det måske ikke så relevant da jeg købte forholdsvis meget hos ham, og opnåede dermed en stor rabat (TV+sorround+harmony remote+5 sonos enheder og sonos fjernbetjening).
|
||
42PX70+37PX80, Viewpia 19", Sonos Z90 + Z120 (x3) + CR100, iPhone 1G + 3GS, iPad 32GB, Mac Mini, Acer Revo 3610, Sony Vaio Z21, Dell M1330, Samsung NC10, Synology DS410, Philips HTS8100, Planar 7010
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |