|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Borggaard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 04-Marts-2008 kl. 17:49 |
Hej..
Står og overvejer at købe en blu-ray afspiller men er kommet i tvivl. Har kigget på sony's blu-ray afspillere som ser meget lovende ud. Men ville høre hvad i mener jeg skulle vælge af Sony BDP-S300 eller Sony BDP-S500 eller PS3?Har sammenlignet dem på sony's hjemmeside.og den eneste forskel jeg kunne finde var: Lyd: Dolby® Digital Plus bitstream out Dolby® TrueHD-afkodning Dolby® TrueHD bitstream out Afkodning af DTS-HD High Resolution Audio DTS-HD High Resolution Audio bitstream out Andet: Motoriseret skydedør Prisforskelen ligger nemlig fra ca. 3000 til 5500kr. og synes det er en ret stor forskel. Mit udstyr: TV: Sony KDL-32D3000 Receiver: Sony STR-DE485E (en gammel model der kun har: Dolby ProLogic, Dolby Digital og DTS Decoder) Så kan alligevel ikke afspille HD-lyd så ville det ikke bare være at smide penge ud af vinduet ved køb af S500? Eller skal jeg måske have en PS3 i stedet for? |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Der kommer snart to nye blu-ray afspiller fra sony til ca. samme pris...
|
|
![]() |
|
Borggaard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Okay tak :) |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hvad blive der af Sony´s topmodel BDP-2000ES ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved ikke.. Man kan ikke se den på Sony Danmark. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |