recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Sony BDP-S550
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af Sony BDP-S550

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mike7777 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2008 kl. 13:09

Hehe ja Puma, det var et lille eventyr, men det er ikke helt færdigt endnu.

Jeg har nemlig fået hentet den og skynder mig så hjem og sætter den til.
HDMI ind igennem min Pioneer VSX-1016V receiver, men intet billede, jo der for der står Sony bluray disc i starten, altså velkomst billedet, men ellers intet billede overhovedet....

Er der nogen af Jer der kan hjælpe mig med at fortælle hvad jeg gør galt....?

Det håber jeg virkelig at I kan.

Mvh Mikael

Til top
Puma Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2008 kl. 13:54

Hej Mike7777

Jeg vil da gerne prøve at hjælpe......Den skulle nærmest kunne lave selve installationen af sig selv via det som hedder "Lynopsætning" kommer denne menu ikke frem af sig selv skal du trykke på den tast på fjernbetjeningen som hedder Home hvilket betyder du manuelt kan vælge den opsætnings menu som hedder "lynopsætning"

PS: Prøv evt. at tilkoble den direkte til fjernsynets HDMI indgang uden om din forstærker for, at afklare om det er opsætningen i din forstærker som giver problemer.

PS: Jeg har sender dig lige en PM med mit mobilnummer, så er du velkommen til at ringe.....Har ferie i denne uge så jeg har god tid ...

Redigeret af Puma - 11-November-2008 kl. 14:02
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu