recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af surround anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af surround anlæg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
peter_r Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-September-2008
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af surround anlæg
    Sendt: 17-September-2008 kl. 22:51
Mit trofaste surround anlæg er desværre netop gået i stykker - det skal selvfølgelig erstattes, og det håber jeg, at nogle af jer rare mennesker vil hjælpe med!

Jeg er ikke specielt audiofil, hvilket nok også er grunden til, at jeg har klaret mig fint i 3 år på et logitech surround anlæg til 3.000kr.

Jeg vil gerne en klasse eller to op - Logitech anlægget var ok for mig til film, men musik var en noget tam oplevelse.

Budget er ca. 5-6000kr, og hvis jeg i det samtidig kan få en receiver, der kan upscale til 1080p er jeg en meget glad mand! Mine satellithøjtalere er væghængte og må derfor ikke være alt for store.

Jeg håber, at der er nogen, der kan komme med nogle gode forslag. Tak! :)

//Peter

Til top
jackson stuart Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2008
Sted: Denmark
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2008 kl. 15:55
hvad skal det indeholde reciever, dvd og ht´er, eller kun reciever?
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
Til top
peter_r Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2008 kl. 20:14
Det skal være receiver + højtalere. Jeg overvejer lidt at springe på fællestilbuddet fra Harbo Sound, selvom det er noget over mit budget.

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2008 kl. 20:21

Alternativt har harbo jo også 606+harbo sættet, forskellen til fælles købet er godt nok kun 1000kr, men det er jo også stadig penge 

Uanset hvad du køber, vil det nok være svært at komme under 8-9000kr hvis det skal være nyt og 5.1+receiver.

Til top
peter_r Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2008 kl. 21:29
Suk....jeg skal vist have mig en snak med min bankdame. Det bli'r fælleskøbet til 10.000kr...av av av...
Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2008 kl. 21:58
Men det er alle klejnerne værd og du får her en samlet løsning, der er langt bedre end hvad du tilsvarende ville kunne få for 5000
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu