|
Køb af Surround / hjemmebiograf |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Enutie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2013 kl. 22:47 |
Hej alle sammen!
Jeg er en ny bruger, der er blevet henvist herhen af en kammerat da jeg intet aner om hi-fi, og fik at vide at dette var stedet at få hjælp :) Som sagt aner jeg ikke en fis om hi-fi, og vil rigtig gerne have et anlæg/surround til mit værelse. Jeg forestiller mig et sæt med 5.1 (tror jeg?) med receiver hvor jeg kan sætte mit tv, pc, ps3 & xbox til. Jeg har et budget på 5-6k kr. Og leder i bund og grund efter det bedste til prisen :) mit værelse er ikke så stort omkring 9-12m2. Hvis i vil have mere info siger i bare til, for jeg ved virkelig ikke så meget om det her :) Tak på forhånd!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vil ha' stor gavn af at læse denne tråd, og måske blive klogere. Her vendes samme problematik med en jævnaldrende
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=121367&title=bedste-soundbar |
|
![]() |
|
Enutie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 14 |
Jeg har kigget lidt i en tråd du forslog og tror jeg har misformuleret mig :)
Jeg er ikke på udkig efter sådan en soundbar, jeg forstillede mig mere en forstærker/blu-ray receiver med 5 højtaler & subwoofer. Det med at sætte pc til, er ikke så vigtigt og kan sagtens undværes. Men mange tak for dit input :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Tråden omhandler faktisk mest overvejelserne og har en masse spørgsmål ind til hvad han skal købe af anlæg. Overskriften er helt misvisende, prøv at læse hele tråden
|
|
![]() |
|
Undskyld jeg spørg så direkte, men hvor fik du indtrykket af at jeg er 14 år gammel? :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19854 |
Det skriger på brugt udstyr. Mit eget anlæg er bygget af følgende komponenter til en samlet pris af 6600 kroner: Marantz SR 5004 - 2000 kr DLS R50 - 600 kr DLS R66 - 3500 kr QLN Qubic 500 - 500 kr Klaus |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Dette kunne være en mulighed
http://www.dba.dk/51-hoejttalersaet-elac-cinema/id-1000365970/ http://www.dba.dk/onkyo-tx-nr609-7x100-w-fr/id-91383072/ |
|
![]() |
|
Har kigget lidt, og faldt over dette system. http://www.whathifi.com/review/sony-bdv-n590
Kender i til det? Og i såfald kan det anbefales?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19854 |
Med sådanne højttalere er du ligeglad med lyden.
Køb en solid stereoreceiver og et sæt gode reolhøjttalere og få dig en lydoplevelse der vil banke Sony anlægget ud til venstre. Klaus |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Det er nok mere prisrammen, størrelsen på værelset og tilslutningsmulighederne, der er ens. ![]() Og hver en sten er vendt flere gange.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Okay, men det er ikke tilfældet. Jeg fik bare siden henvist af en ven, da jeg som sagt ikke ved noget om det. Men jeg beklager at jeg har spildt jeres tid.
Og tak for det input i kom med, jeg vil tage det med til overvejelse. Kan i ha' det godt :)
|
|
![]() |
|
Jeg tog det nok som givet ud fra størrelsen på værelset. Du må undskylde hvis jeg herved har fornærmet dig, det var ikke min hensigt, men derimod at give dig den information du spørger efter. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |