|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ziersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 11-November-2007 kl. 08:18 |
Jeg skal ud og have et surround anlæg, jeg er ikke interesseret i at ofre en bondegård på et setup. Jeg har set på samsungs HTQ 120, men jeg er ikke interesseret i søjlehøjtalere, og selvom man kan tage dem af søjlerne synes jeg de er alt for store. Derfor har jeg set lidt på sonys DAV-IS10: Men er der nogle der kender til dette?? Jeg skal bruge surround fra DVD, som der indbygget i systemet, så det burde ikke være noget problem. Så skal jeg have surround fra min parabol via optisk kabel, det synes jeg heller ikke virker som noget problem idet at der skulle være en optisk indgang. Men hvis jeg så har f.eks. en computer/HTPC som jeg gerne vil sætte til, og vil trække surround ud fra den også, er der mulighed for det??? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Nej, men de der HT, de er jo ikke større end de kan ligge i en mands hånd. Der kan nok ligge 3 i en mands hånd. Hvis de højtalere leverer en bedre lyd en min mobiltelefon, så bliver jeg imponeret!!
![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Ziersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Hmm.. okay! De har ellers fået ganske gode anmeldelser..! Men i så fald mener du af Samsung HTQ 120 er bedre? Men som sagt dem er jeg ikke interesseret i. Har du/i andre forslag til hvad jeg så skal have? Jeg ville jo gerne have muligheden for at få surround ud fra min computer også???
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Ziersen - jamen jeg synes bestemt at du også bør kigge på Denons lille surround system DHT 1356XP. Det fås mig bekendt ikke i DK, og jeg købte da også mit Denon System i Tyskland. Anlægget giver efter min opfattelse rigtigt meget for pengene. En god og detaljeret lyd, og et lydbillede som kan imponere. Hvis du skal benytte dit surround anlæg som DVD-afspiller, er løsningen ikke det nævnte Denon system - for det er et rent lydsystem. Mere info og pris: Edit: Jeg kom jo lige i tanke om, at jeg faktisk har lavet en "Minitest" af mit Denon system her på siden. Den kan du eventuelt læse her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29428& KW=minitest Redigeret af Hother - 11-November-2007 kl. 10:27 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay..! det ser jo faktisk også ganske fornuftigt ud..! jeg har ikke nogle bestemte planer om at bruge anlægget som dvd-afspiller, det var bare fordi det var indbygget i det jeg første henviste til. jeg har efterfølgende også overvejet om jeg skulle investere i en reciever og højtalere ved siden af, for at få muligheden for at tilslutte forskellige kilder. Det kan vel også fås til rimelig penge hvis man ikke sigter efter det perfekte..??? Her tænker jeg i sammenligning med Samsung HTQ120. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jamen den kan det da...
Der er jo især en hvis, og ikke helt ubegrundet, hype omkring Onkyo. De er super billige og spiller rigtig godt. HVis du ikke vil have så store højtalere, kan du snuppe dig Eisa award vinderen Onkyo 605. Den koster "kun" 5000 herhjemme, og fås til omkring 3500 i der vaterland. Så skal du bare have nogle lækre små højtalere, plus en DVD! ![]() Men ellers er et anlæg som det Hother har erhvervet sikkert slet ikke så ringe! ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Takker for de venlige ord asklepios - nej det er bestemt ikke ringe det anlæg |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen det var da så lidt...
![]() Det er jo ikke alle der gider have kæmpe klodser stående, forbundet med fine kabler osv. Men som bare gerne vil have lidt surround og lidt musik uden at det behøver lyde som en koncertsal, fylde det halve og koste det dobbelte! ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |