|
Køb af the shingning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2020 kl. 14:43 |
Hej alle
Har lige købt den på iTunes i 4 k og Dolby vision. Når jeg afspiller den står der, som der skal 24 hz og i HDR i displayet på tv, når jeg scroller ned på fjernbetjening til Apple tv, får vist info står der hd kun under afspilningen af film, Men når jeg ser på filmen(cover) under mine købte film står der 4 k og Dolby vision, er det ikke underligt? Men går da ud fra at jeg har købt den i 4 k, som jeg kan se på cover af den under købte film.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spændende... har aldrig hørt om "the shingning"
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Hej Igen mener the shining (ondskabens Hotel)*S*
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6377 |
Hvis du så også retter overskriften til... så er jeg efterhånden helt glad
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det har ikke noget med at gøre, at de fleste streamingtjenester kører med nedsat bitrate for tiden, efter hendvendelse fra EU?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Nej, det har ikke noget at gøre med iTunes.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |