recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af  TV kort til PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af TV kort til PC

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
M.K.A Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-August-2006
Status: Offline
Point: 237
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2006 kl. 20:55

Der står ellers her at den findes i fuld version eller har jeg misforstået noget?   http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/11/defa ult.aspx

 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2006 kl. 21:03

 

 Det er stadig KUN en Beta. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2006 kl. 21:28
Jamen, det der med softwaredecoderen og MCE, det skyldes da det særlige format der bruges til MCE, dvr-MS, uden den pågældende decoder kan MCE ikke arbejde med sit eget filformat, som ganske vist er mpeg2, men alligevel mere kompliceret.


Redigeret af Ken_T - 27-November-2006 kl. 21:30
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2006 kl. 21:37
Dos64

Du snakker om digitalt antenne signal. Jeg har feks TDC og de sender til mig et digitalt signal til brug for en selector på alle kanaler. Derfor kan det da godt være at ikke alle kanaler er digitale ved modtagelsen hos TDC men min selector kan kun forstå digitale signaler. Eller er jeg helt på vildspor? Sommetider, når man lige tror man har regnet den ud, så...

Men det er måske slet ikke det du er ind på?

Ken
Til top
dos64 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-November-2006
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2006 kl. 07:01

Hej Ken

Jeg har fået svar tilbage fra teknikeren hos vores lokale antenneforening nu. Og desværre forholder det sig sådan, at "kun" DR1, DR2 og TV2 sendes til os forbrugere i digital DVB-T format. Hvornår de øvrige kanaler evt. bliver digitaliseret hos anteneforeningen/modtages digitalt hos antenneforeningen og sendes videre digitalt til os brugere, kan der ikke gives noget svar på.

Ville ønske jeg havde samme muligheder som dig. Det ville unægtelig gøre det helle noget lettere.

Mvh

Lars Pedersen

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu