recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af tv (LG 42LE850N vs LG 50PK950N)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af tv (LG 42LE850N vs LG 50PK950N)?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChickenBone Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af tv (LG 42LE850N vs LG 50PK950N)?
    Sendt: 08-Februar-2011 kl. 16:32
Hej folks,

Jeg har brug for jeres ekspertise herinde da jeg går med tankerne om at udskifte mit gamle Philips 42” Plasma tv fra 2007 med et tv der er mere uptodate. Jeg har derfor udset mig to produkter (LG 42LE850N og LG 50PK950N), men jeg er lidt i tvivl om hvilken en af disse to fjernsyn der ville passe bedst til mit behov.

Primært skal tv'et bruges til konsolgaming (Playstation 3) og Blu-ray/DVD film, sekundært skal den bruges alt det andet gøgl. Jeg ligger selvfølgelig mest vægt på billedekvaliteten og brugervenligheden – en anden ting er, jeg oplevede med mit gamle Plasma tv at det buzzede ved hvid skærm, og det drev mig til vanvid i den sidste ende.

Prismæssigt stiler jeg selvfølgelig efter LG 50PK950N, men jeg ved ikke om 50” skærm ville være for stort til mit behov?

Nu ville jeg høre jer om hvilke råd I ville kunne give mig med på vejen.

På forhånd tak! :-)
www.pimpz.dk
Til top
ChickenBone Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 20:33
Er der slet ingen der kan give et lille råd med på vejen? Unhappy
www.pimpz.dk
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 08:32
For stort kan det aldrig blive - hver gang jeg er gået op i størrelse, ja så er jeg bare blevet gladere og gladere Smile

På PK modellerne vil du opleve at skærmen er lidt følsom over for genskin.
Er dit lys i rummet af sådan en karakter at det ikke kommer til at spille ind?

Svigerforældrene har en 50PK550 - og den kan man kun svagt høre på hvid skærm hvis man sætter hovedet helt hen til den - vil tror at PK950 ikke er dårligere.
Ellers er der ikke noget - Generalt så er min oplevelse at LG har godt styr på plasma buzz.

Men med mange statiske billeder er 850'eren et "sikkeret" valg, og kvaliteten er iflg. test også god.

Begge skærme bør kunne opfylde dit behov rigtig godt.

.....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu