|
Køb af tv, stue, 42-50", 5-7000 kr.+setupspørgsmål |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Heman.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 22:57 |
Hej, Jeg har besluttet, at der nu endelig skal købes nyt tv. Har været fan af Sony i mange år, men har forstået det sådan, at de ikke laver så gode TV i high-end klassen mere, men deres lidt mere prisvenlige TV modeller skulle være okay; er det korrekt forstået? Jeg har set mig
lidt varm på 50W656ASAE (http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL50W656ASAE/sony-50-smart-led-tv-kdl-50w656asae);
er der nogen der har erfaring med dette tv? TV’et vil
skulle bruges til film og serier fra Netflix og på Blueray, samt lidt spil, når
den nye Playstation 4 kommer. Det skal være mellem 42” og 50” og prisen må
ligge mellem 5 og 7.000. Andre forslag modtages gerne. Mit setup er
at jeg har en Denon forstærker (AVR-3312), hvor i jeg har koblet AppleTV og
Playstation til. AVR-3312 har to udgange, hvor den ene er til en projekter og
den anden (med ARC) bliver til mit nye TV. I den forbindelse skal jeg høre om lyden
fra Playstation m.m. godt kan sendes tilbage igennem forstærkeren og ud igennem
TV’et eller kan lyden kun komme ud igennem de højtalere der er sat til
forstærkeren? Jeg håber I
kan hjælpe og på forhånd tak. Hilsen Henrik Redigeret af Heman.dk - 06-Oktober-2013 kl. 23:29 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lytter lige med her.
Har selv luret lidt på det Sony, muligvis ikke topbilledkvalitet, men ok til prisen eller? |
|
![]() |
|
Heman.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Indtil videre ikke så meget feedback; er der ingen der har noget at sige om tv'et?
Jeg er, som du siger Thor, godt klar over, at jeg ikke kan forvente det bedste billede, men synes man får meget tv for pengene.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Kig en tur forbi et Panasonic plasma.
Klaus |
|
![]() |
|
Var lige i Elgiganten i dag.., tror jeg kigger på et Panasonic i stedet og udvider mit budget.., men tænker det skal være et LED og ikke plasma.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Hvorfor skal det være LED?
Plasma give stadigvæk bedst billede for pengene i den prisklasse. Klaus |
|
![]() |
|
Klaus, jeg ville ønske jeg kunne komme med et kvalificeret svar andet end "fordi plasma er så gammeldags"...
Jeg kan se der er tre modeller; ST, GT og VT (mener jeg de hedder). Er det både for LED og Plasma eller kun for Plasma? Lad os nu sige at tv'et må koste 7-10.000 og skal være omkring 45"; hvilket ville så være dit forslag? Jeg må jo indrømme, at jeg også kiggede på et plasma da jeg var derude og det så heller ikke dumt ud.., overhovedet...
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Panasonic 50" ST60 fåes til 6999 i Fona for tiden...
Det er en no brainer... |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Fona har et panasonic TX-P50ST60Y til 6.999,- for tiden. Altså et 50" plasma fra ST serien.
Vil mene at der får du allermest for penge lige nu.
|
|
![]() |
|
To i træk der forslår det samme.., det fik da helt sikkert min interesse.Hvad er forskellen på ST, VT og GT og vil et VT give et betydelig bedre til næsten den dobbelte pris?
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Du kan se hvilke forskelle der er her http://www.ppradio.dk/panasonic/billed/panasonic-plasma-2013.html
|
|
![]() |
|
Nu har jeg bestilt et TX-P50ST60Y hos Fona, som jeg henter fredag. Så må vi se om det kan bruges. Har bestilt det over nettet; så gælder de fjorten dages returret stadig, selvom jeg henter det i butikken, ikke sandt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |