|
Køb af tv, stue, 42-50", 5-7000 kr.+setupspørgsmål |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo det bør det gøre og godt valg forresten!
![]() |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
du bytter det ikke
![]() |
|
![]() |
|
Heman.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Jeg håber I har ret :)
|
|
![]() |
|
benj0219 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Status: Offline Point: 73 |
Jeg havde et samsung 46f7005 en dag så blev det returneret og købte et 42st60 i stedet. Ikke så lækker indpakning men langt bedre billedekvalitet.
|
|
![]() |
|
Heman.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Nå, intet tv endnu..., bestilte det på Fonas hjemmeside og kunne så vælge at hente det i en af de butikker der havde det hjemme. Ville blive kontaktet inden for 24 timer angående afhentning, men hørte ikke noget fra dem. To dage senere ringede jeg til dem og fik at vide, at de havde flere på lager, men han ville lige tjekke lageret fysisk for en sikkerheds skyld. De havde så to på lager, hvilket jo var perfekt..., MEN, af de to var det ene allerede solgt og det andet hang i butikken..., så jeg havde planlagt transport af tv'et, men intet tv til mig..., jeg blev dog tilbudt at hente det i en af deres andre butikker.., for eksempel Thy.., men synes der er lidt langt fra Århus i forhold til en tur på Strøget :) Nå, det skulle blive sendt til Århus og så må jeg prøve i næste uge..., havde ellers lige glædet mig til at se om I havde ret :)
|
|
![]() |
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
Hvordan er tvet så ? :)
|
|
![]() |
|
Jeg er glad for det, men jeg har nogle problemer med forsinkelse af lyden. Det er ikke noget problem når jeg ser Netflix på tv'et eller via PS3, men når jeg bruger mit AppleTV, som egentlig var tiltænkt, så giver det nogle udfordringer. Jeg synes dog egentlig det virker okay på tv'et alene og deres DLNA funktioner burde også dække mit behov.
Så indtil videre er jeg tilfreds :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |