recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af tv, stue, 42-50", 5-7000 kr.+setupspørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af tv, stue, 42-50", 5-7000 kr.+setupspørgsmål

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2013 kl. 00:58
Jo det bør det gøre og godt valg forresten! Thumbs Up
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2013 kl. 09:11
du bytter det ikkeWink
Til top
Heman.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heman.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2013 kl. 23:50
Jeg håber I har ret :)
Til top
benj0219 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2006
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benj0219 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 21:25
Jeg havde et samsung 46f7005 en dag så blev det returneret og købte et 42st60 i stedet. Ikke så lækker indpakning men langt bedre billedekvalitet.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heman.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 09:13
Nå, intet tv endnu..., bestilte det på Fonas hjemmeside og kunne så vælge at hente det i en af de butikker der havde det hjemme. Ville blive kontaktet inden for 24 timer angående afhentning, men hørte ikke noget fra dem. To dage senere ringede jeg til dem og fik at vide, at de havde flere på lager, men han ville lige tjekke lageret fysisk for en sikkerheds skyld. De havde så to på lager, hvilket jo var perfekt..., MEN, af de to var det ene allerede solgt og det andet hang i butikken..., så jeg havde planlagt transport af tv'et, men intet tv til mig..., jeg blev dog tilbudt at hente det i en af deres andre butikker.., for eksempel Thy.., men synes der er lidt langt fra Århus i forhold til en tur på Strøget :) Nå, det skulle blive sendt til Århus og så må jeg prøve i næste uge..., havde ellers lige glædet mig til at se om I havde ret :)
Til top
mjmusicianmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2012
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2013 kl. 23:17
Hvordan er tvet så ? :)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heman.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2013 kl. 17:50
Jeg er glad for det, men jeg har nogle problemer med forsinkelse af lyden. Det er ikke noget problem når jeg ser Netflix på tv'et eller via PS3, men når jeg bruger mit AppleTV, som egentlig var tiltænkt, så giver det nogle udfordringer. Jeg synes dog egentlig det virker okay på tv'et alene og deres DLNA funktioner burde også dække mit behov.

Så indtil videre er jeg tilfreds :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu