|
Køb af udenlandske iTunes gift card ... |
Besvar |
Forfatter | |
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Juli-2022 kl. 13:40 |
Som overskriften siger så ville jeg lige høre hvor folk køber deres iTunes gavekort, jeg er specielt interesseret i gift cards som kan indløses i den Tyrkiske store, men også US og UK gift cards...
Hvis det ikke er det rigtigt under forum at spørge om dette så flytter jeg gerne mit opslag 🙏
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4582 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg køber US iTunes gavekort (og US PlayStation gavekort) på Offgamers. De har også tyrkiske iTunes gavekort, kan jeg se.
Man betaler og så går der typisk 5-30 minutter før man får koden tilsendt per email. Min erfaring siger mig, at det er lettest at betale med PayPal da danske betalingskort ofte afvises efter NemID-proceduren. |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et par gange købt iTunes tyrkisk giftcard fra https://www.mtcgame.com/en-US/apple-store/itunes-hediye-karti/itunes-hediye-karti-50-tl-bakiye og har modtaget indenfor 30 min hver gang.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg køber amerikanske gavekort på Amazon.com. Ingen gebyrer, men minimumsbeløbet er $25.
Hvis jeg lige skal bruge en femmer, f.eks. for at leje en film, har PC Game Supply rimeligt lave gebyrer. |
|
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for hjælpen, jeg bruger normalt Offgamers, men de har pt udsolgt af tyrkiske gavekort, vil prøve mig frem med de andre forslag
|
|
mortenstryhn
Bruger Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg køber amerikanske iTunes gavekort direkte hos Apple. Det plejer at tage et par timer fra køb til jeg har koderne i en mail.
Alternativt har jeg tidligere købt hos 4saleusa.com - de plejer også at være hurtige, men der betaler man ofte 2-3% ekstra for ulejligheden.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |