recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af udenlandske iTunes gift card ...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af udenlandske iTunes gift card ...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af udenlandske iTunes gift card ...
    Sendt: 20-Juli-2022 kl. 13:40
Som overskriften siger så ville jeg lige høre hvor folk køber deres iTunes gavekort, jeg er specielt interesseret i gift cards som kan indløses i den Tyrkiske store, men også US og UK gift cards...
Hvis det ikke er det rigtigt under forum at spørge om dette så flytter jeg gerne mit opslag 🙏
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2022 kl. 13:54
Jeg køber US iTunes gavekort (og US PlayStation gavekort) på Offgamers. De har også tyrkiske iTunes gavekort, kan jeg se.

Man betaler og så går der typisk 5-30 minutter før man får koden tilsendt per email. Min erfaring siger mig, at det er lettest at betale med PayPal da danske betalingskort ofte afvises efter NemID-proceduren.

Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2022 kl. 14:54
Jeg har et par gange købt iTunes tyrkisk giftcard fra https://www.mtcgame.com/en-US/apple-store/itunes-hediye-karti/itunes-hediye-karti-50-tl-bakiye og har modtaget indenfor 30 min hver gang.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2022 kl. 15:02
Jeg køber amerikanske gavekort på Amazon.com. Ingen gebyrer, men minimumsbeløbet er $25.

Hvis jeg lige skal bruge en femmer, f.eks. for at leje en film, har PC Game Supply rimeligt lave gebyrer.
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2022 kl. 15:14
Mange tak for hjælpen,  jeg bruger normalt Offgamers, men de har pt udsolgt af tyrkiske gavekort,  vil prøve mig frem med de andre forslag 
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2022 kl. 09:46
Jeg køber amerikanske iTunes gavekort direkte hos Apple. Det plejer at tage et par timer fra køb til jeg har koderne i en mail.

Alternativt har jeg tidligere købt hos 4saleusa.com - de plejer også at være hurtige, men der betaler man ofte 2-3% ekstra for ulejligheden.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu