recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Wii fra England
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af Wii fra England

Besvar Besvar Side  <1 23456 10>
Forfatter
Besked
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2008 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af jessmoeller jessmoeller skrev:

Nu er denne diskution pænt OT, men jeg bliver desværre nød til at rette dig. Det er muligt at betale med £ på Play.com, men de varer der kan bestilles hjem begrænses til max. £50 pr. del.

Har i dag modtaet nogle PC højtaler fra Logitech til £29,99 (røg lige igennem T&S klør)

Derfor ville det ikke være muligt med det "trick" jeg kender til, at bestille og modtage en BP-1400 til £129,99 i DK, med mindre man er i besiddelse af en voucher på min, £80

Håber at det bliver klaregjort hvordan den er kommet hjem fra Play.com

jessmoeller-tricket fra DAHF.dk?

Jeg taler udelukkende om Wii'en og nu også BDP-1400'eren.

Til top
jessmoeller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2008 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Autechre Autechre skrev:

Oprindeligt skrevet af jessmoeller jessmoeller skrev:

Nu er denne diskution pænt OT, men jeg bliver desværre nød til at rette dig. Det er muligt at betale med £ på Play.com, men de varer der kan bestilles hjem begrænses til max. £50 pr. del.

Har i dag modtaet nogle PC højtaler fra Logitech til £29,99 (røg lige igennem T&S klør)

Derfor ville det ikke være muligt med det "trick" jeg kender til, at bestille og modtage en BP-1400 til £129,99 i DK, med mindre man er i besiddelse af en voucher på min, £80

Håber at det bliver klaregjort hvordan den er kommet hjem fra Play.com

jessmoeller-tricket fra DAHF.dk?

Jeg taler udelukkende om Wii'en og nu også BDP-1400'eren.

Præcis tricket

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2008 kl. 21:53
Der er et par af Jer som jeg vil mene (be)skriver hinanden mindre pænt - det skal i sørme stoppe med - det er alvor
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2008 kl. 22:05

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Der er et par af Jer som jeg vil mene (be)skriver hinanden mindre pænt - det skal i sørme stoppe med - det er alvor

Ja, skal da være den første til at beklage, at jeg hoppede med på den vogn... Selvom jeg ikke har den store skyldsfølelse...

Godt nytår...

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2008 kl. 22:07
Oprindeligt skrevet af Autechre Autechre skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Ja, skal da være den første til at beklage, at jeg hoppede med på den vogn... Selvom jeg ikke har den store skyldsfølelse...

Godt nytår...

Skyldfølelsen må du selv tage stilling til, det er ikke min sag. Men vi acceptere ikke den type af nedværdigende beskrivelser af hinanden på recordere.dk. De må i givet fald finde sted på andre fora

Godt nytår til dig også

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2009 kl. 12:24
Så har jeg hørt fra min kammerat... Og det hele forefik således:

Min kammerats søster (som bor i england) er gift men en engelsk fyr som arbejder på play.com, og derfor får han lov at betale via bankoverførsel, selvfølgelig i pund, endda med rabat... Og derfor omgår de også reglerne omkring afsendelse af elektronik ud af UK... Og jeg skal bare sige til når jeg skal bruge noget derfra .

Men hvorfor han ikke bare overfører pengene til sin søsters konto og lader dem købe produktet og derefter sende det til DK fik jeg ikke rigtig et konkret svar på... Det var også efter midnat og i en tilstand der ikke kan karakteriseres som ædruelig.

Så "there you have it"... Desværre ikke en metode alle kan benytte sig af, da det hele jo bunder ud i at han har familie hos play.com...
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2009 kl. 14:38
Er der nogen der i det hele taget ved hvilke forhandlere der vil sende hardware til Danmark?

Kender personligt kun selv til Shopto.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2009 kl. 15:00
Der er mange, men det kommer jo an på hvilken slags hardware du eftersøger... Der er f.eks. mange der bestiller fladskærme i england...

F.eks. herfra
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2009 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af Exxtreme Exxtreme skrev:

Der er mange, men det kommer jo an p� hvilken slags hardware du efters�ger... Der er f.eks. mange der bestiller fladsk�rme i england...

F.eks. herfra

Da tr�den ligger i Spillekonsonller og omhandler Wii, s� er det nok prim�rt konsol hardware jeg t�nker p�

Redigeret af mufcdk1974 - 01-Januar-2009 kl. 15:26
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
jesperRR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Januar-2009
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2009 kl. 13:53

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af ptheglev ptheglev skrev:

Det er sq billigt. Link?

http://www.gamestation.co.uk/Wii/Hardware/HardwareBundle/~r4 12928/Wii-Console-with-Wii-Fit-+-Wii-Fit-Accessory-Pack/?mid =412928

Har dog problemer med at bestille. Mit kreditkort blev nægtet, selvom jeg ved med 100% sikkerhed det virker og når jeg prøver med min kærestes bliver jeg sendt tilbage til kontosiden

Prisen er faktisk efter dagenskurs ca. 2060

Hej,

Prøvede også at bestille wii på gamestation.uk og fik også besked på at det ikke kunne lade sig gøre. Kunne måske (som dig) have noget med visa-kortet at gøre (som forøvrigt virker fint). 

"If this hiccup was due to your card issuer declining your card we are unable to give a specific reason for this (sorry but they won't tell us).

Måske skyldes det at de pludselig har udsolgt...

Lykkedes det dig at bestille fra gamestation (eller et andet UK site)?

Game.co.uk, og gameplay.co.uk vil ikke sende pakker over 1 kg til DK.

Det lykkedes mig at få et par spil, og ekstra controller fra amazon, men de vil tilsyneladende heller ikke sende tungere pakker...

Har andre haft samme problem?

Til top
Perls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2009 kl. 20:57
Jeg har snart være hele UK rundt Hvis der er nogle der vil sende den til Danmark så har de den ikke på lager...faktisk har jeg ikke fundet nolge der vil  sende den endnu. Spil og tilbehør er ikke noget problem men consollen den vil de ikke sende...

Jeg prøver i Sverige. Game har vist også en kæde der.

Mvh, Per
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2009 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af jesperRR jesperRR skrev:

Prøvede også at bestille wii på gamestation.uk og fik også besked på at det ikke kunne lade sig gøre. Kunne måske (som dig) have noget med visa-kortet at gøre (som forøvrigt virker fint). 

"If this hiccup was due to your card issuer declining your card we are unable to give a specific reason for this (sorry but they won't tell us).

Måske skyldes det at de pludselig har udsolgt...

Nej det skyldes, at du ikke har indtastet dine kreditkortoplysninger _præcist_ som du er registreret med dem hos din bank.

Bare du udelader et mellemnavn eller et punktum der fraviger fra det din bank har registreret på dit kort, så fejler kortet hos Game, Gameplay og Gamestation (samme firma).

Til top

Besvar Besvar Side  <1 23456 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu