|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Razz77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 06-April-2009 kl. 11:25 |
Overvejere at købe et par wii spil hos www.amazon.co.uk til mine nevøer i fødselsdagsgave. Er der noget man skal være obs på?
NB. tak for et super forum, som er guld værd for os læ folk |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
Der kommer moms på ved amazon, men du kan se den endelige pris før du betaler
![]() |
|
![]() |
|
Razz77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Nice to now.
Fungere spillende på fuldstændig samme både som hvis de et købt i dk? |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
ja fungere ens, du får bare UK cover og booklet som regel.
ps kig evt efter at nogen gange er der andre leverandører under amazon, der kan prisen være billigere og nogen gange spare momsen, dog er det ikke så mange der vil sende til Danmark, men det får man besked før du betaler. |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
køber hos game.co.uk - ingen dansk moms, og hvad der ellers kommer til
![]() Hint 1 - hvis du køber mange spil online, så køb deres "membercard" - der kan hurtigt optjenes point = rabat. Hint 2 - I opsætningen på din WII vælger du UK og melder dig ind i Nintendoclub - så kan du optjene club-points, som f.eks kan omsættes til WII-points.... |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
FilmSalgFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 487 |
![]() |
Membercard? Mener du Reward Card? Reward Membership is available to Customers in the UK and ROI for £3 for life Betyder det ikke at danskere er udelukket? |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
jeps, reward card.
Jeg har da fået mit med posten (!) - og min balance iflg. deres hjemmeside er pt. 4,33£. Kortet kan kun bruges i UK butikker eller Online - så det udelukker ikke os danskere ![]() |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |