|
Køb af Windows 10 Home |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Mange tak, det er bestemt et forsøg værd.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
||
Hvilken version Windows er der på computeren? Hvilken computer er det? Der følger nogle få programmer med Windows, men de programmer du mangler kan du sikkert få andre steder. Billeder, det klarer du med gimp..... Klaus
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Har bestilt home til 199 kr. Venter på en licensnøgle, som sikkert først kommer på mandag. |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5339 |
||
Hvorfor, hvis der allerede er Win 10 Home på maskinen? Win 10 Licensnøgle er for livstid, så længe det er samme hardware (motherboard + CPU), licensnøglen hentes fra Microsoft database ved geninstallation.
![]() Redigeret af JørgenT - 29-Maj-2021 kl. 15:05 |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg kan ikke se at jeg har Home på min PC. Som nævnt er jeg ingen ørn omkring PC, så jeg valgte det for mig nemmeste
|
|||
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10510 |
||
Sådan ser du hvilken version du allerede har: Klik på flaget i nederste venstre hjørne af skærmen, derefter tandhjulet(indstillinger), vælg System og klik på Om. Udfor systemtype står om det er en 32 eller 64 bit, og længere nede på siden under Windows specifikationer står om det er en Home eller Pro version. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
||
Store og mange undskyldninger til alle. Jeg har allerede Home på min PC, men intet billede program. Heldigvis har jeg en svoger som er meget meget klogere end jeg på PC´ere. Han har hjulpet mig.
Tak Bjarne. God weekend til Jer alle.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
||
|
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
![]() |
|||
jannikmariager ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
||
Jeg købte min Windows 10 Home key her for 85kr |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Hvor længe, er den så aktiveret? Jeg vil hellere give fuldt beløb for en ny Windows, i den lokale computerbiks, og så undgå den der kedelige tekst i nederste, højre hjørne om at Windows skal aktiveres... Eller også bare købe en refurbished computer i samme biks, og så bare bruge den så længe den vil det... Fordi, så er der smidt Windows 10 Pro på den.
Redigeret af mnielsen - 30-Maj-2021 kl. 17:43 |
|||
![]() |
|||
||
Er der nogen der har brug for en aktiveringsnøgle til Windows 10 Home, så har jeg en som du får for free.
Jeg kan ikke bruge den til noget nu. Først til mølle ![]() Edit: Nøglen er væk
![]() Redigeret af Hother - 31-Maj-2021 kl. 12:01 |
|||
|
|||
![]() |
|||
Irontoe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-April-2020 Status: Offline Point: 5 |
||
Koster en Win 10 Home licens ikke 35 kroner på ebay? O.o
Jeg kan i hvert fald finde den til 3,99 EUR
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |