recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Xoom i udlandet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af Xoom i udlandet

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2011 kl. 13:50
Oprindeligt skrevet af UniChaos UniChaos skrev:

 

Ved du noget om hvornår de forventer at afsende? Deres lagerstatus ser lidt "alarmerende" ud ;)

Jeg sendte en forespørgsel og har lige modtaget svar om at de desværre ikke har en dato for næste leverance. 
Til top
UniChaos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Maj-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2011 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Jeg var heller ikke lige fan af at betale via Paypal som er den eneste mulighed.

Jeg synes de skrev på hjemmesiden at de ikke tog imod kreditkortbetaling via paypal?

Oprindeligt skrevet af <span =apple-style-span= style=font-family: Arial, Verdana, Helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal; ><b style=margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; padding-top: 0px; padding-right: 0px; padding-bottom: 0px; padding-left: 0px; font-size: 13px; font-weight: bold; >hardwareversand.de</b></span> hardwareversand.de skrev:

PayPal
You complete the order followed by the payment at the PayPal-website. Note: Your order will be not processed until your payment was received at our PayPal-account. If your payment did not reach us within 7 Days, we will cancel the order. We deliever exclusively to the at address registered at PayPal. Important: At present we can''t accept PayPal transfers with credit card.

Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Jeg sendte en forespørgsel og har lige modtaget svar om at de desværre ikke har en dato for næste leverance.

Øv!


Redigeret af UniChaos - 05-Maj-2011 kl. 15:25
Til top
UniChaos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Maj-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2011 kl. 10:02
Jeg er sørme forvirret efterhånden over alt det der med "WAN bands".
Sådan som jeg har forstået det så skal det være "GSM 900 / 1800 og HSDPA 2100" i danmark (ik?).
På http://www.gsmarena.com/motorola_xoom_mz601-3833.php skriver de om modellen MZ601:
2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network HSDPA 2100

Det skulle jo så være fint nok til DK, ik?
Hvilken model har de af jer der har fået Xoom hjem fra DE? (Jeg går ud fra at 3G virker på dem af jer der har købt en model med det?)

Håber der er nogen der kan gøre det helt klart for mig ;)
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2011 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af UniChaos UniChaos skrev:

Jeg er sørme forvirret efterhånden over alt det der med "WAN bands".
Sådan som jeg har forstået det så skal det være "GSM 900 / 1800 og HSDPA 2100" i danmark (ik?).
På http://www.gsmarena.com/motorola_xoom_mz601-3833.php skriver de om modellen MZ601:
2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network HSDPA 2100

Det skulle jo så være fint nok til DK, ik?
Hvilken model har de af jer der har fået Xoom hjem fra DE? (Jeg går ud fra at 3G virker på dem af jer der har købt en model med det?)

Håber der er nogen der kan gøre det helt klart for mig ;)
 
Jeg har fået en MZ601 fra Tyskland. Den virker fint på 3G herhjemme.
Til top
UniChaos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Maj-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2011 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

 
Jeg har fået en MZ601 fra Tyskland. Den virker fint på 3G herhjemme.

Okay, så er det på plads.

carphonewarehouse.com har 3G modellen på lager (i modsætning til andre shops) og nu har jeg spurgt dem om hvilken model det er, så nu venter jeg spændt på svaret...


Redigeret af UniChaos - 11-Maj-2011 kl. 16:21
Til top
UniChaos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Maj-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 14:27
Nu har jeg taget chancen og bestilt den hos carphonewarehouse.com (som er UK), der var ikke mulighed for at bestille den direkte til DK fra dem. Men jeg havde en gammel borderlinx konto, fra da jeg bestilte Nexus One, som jeg brugte.
Nu bliver det spændene at se hvornår de får den afsendt. (og hvad de svare på mailen med modelnummeret...)
 
/ UniChaos


Redigeret af UniChaos - 12-Maj-2011 kl. 14:30
Til top
UniChaos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Maj-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af UniChaos UniChaos skrev:

Nu har jeg taget chancen og bestilt den hos carphonewarehouse.com (som er UK), der var ikke mulighed for at bestille den direkte til DK fra dem. Men jeg havde en gammel borderlinx konto, fra da jeg bestilte Nexus One, som jeg brugte.
Nu bliver det spændene at se hvornår de får den afsendt. (og hvad de svare på mailen med modelnummeret...)
 
/ UniChaos

Det blev der så rimlig hurtigt sat en stopper for. De synes ikke rigtig de kan sælge den til mig, de har undskyldt sig med at de ikke kan autorisere mit betalingskort. Så det tror jeg sætter en stopper for at købe den der.
Nå men så må jeg jo gøre som jer andre og bestille den i DE, det er bare ikke til at vide hvornår de får en ny leverance hjem......
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af UniChaos UniChaos skrev:

Oprindeligt skrevet af UniChaos UniChaos skrev:

Nu har jeg taget chancen og bestilt den hos carphonewarehouse.com (som er UK), der var ikke mulighed for at bestille den direkte til DK fra dem. Men jeg havde en gammel borderlinx konto, fra da jeg bestilte Nexus One, som jeg brugte.
Nu bliver det spændene at se hvornår de får den afsendt. (og hvad de svare på mailen med modelnummeret...)
 
/ UniChaos

Det blev der så rimlig hurtigt sat en stopper for. De synes ikke rigtig de kan sælge den til mig, de har undskyldt sig med at de ikke kan autorisere mit betalingskort. Så det tror jeg sætter en stopper for at købe den der.
Nå men så må jeg jo gøre som jer andre og bestille den i DE, det er bare ikke til at vide hvornår de får en ny leverance hjem......
 
Der er da ellers masser af Tyske sider som påstår at de har på lager:
 
Innova24.de har fået rigtig gode anmeldelser. Præcis som Redcoon. Der er mange andre end hardwareversand.de.
Til top
UniChaos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Maj-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:


Der er da ellers masser af Tyske sider som påstår at de har på lager:
 
Innova24.de har fået rigtig gode anmeldelser. Præcis som Redcoon. Der er mange andre end hardwareversand.de.

Okay, der kan man bare se. Det må jeg lige se nærmere på!
Til top
UniChaos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Maj-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 16:11
Jeg tror at redcoon kun sender i DE..

Så langt om længe har jeg fået bestilt den hos 1a-order.de
Den kom op i 649,99 EUR med fragt.

Nu skal der bare ventes og krydses fingre for at alt går godt :)
Tak for hjælpen her inde!


Redigeret af UniChaos - 12-Maj-2011 kl. 18:02
Til top
TSøndergaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2011 kl. 12:39
Har lige prøvet at bestille den - Wifi only -  på Amazon.co.uk. Estimeret leveringstid 23-28 maj ...
Pris 4450.- dkr. 
 
 
Til top
TSøndergaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 14:35
Sådan - Modtaget fra UK - Så skal der testes...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu