|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
shish ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2006 Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 10-Juli-2006 kl. 20:04 |
Går og overvejere at købe Samsungs LE-32R71B.
hvad hvad syntes folk om den herinde. samt hvor lang tid er levetiden på sådan en satan?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej shish Levetiden kan være rigtig mange år for elektronikken, men teknologien overhaler den nok inden. Du bør dog også kigge på det Fælleskøb der er på Toshiba 32" til 8500 kr, det er et bedre TV end Samsung R7x. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
tak for info.... på hvilke områder er toshiba'en bedre en samsung'en
syntes det ser ud til at toshiba'en har en kontrast på 1.200:1 hvor i mod jeg mener at samsung har 5000:1. Redigeret af shish - 10-Juli-2006 kl. 20:33 |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Lysstyrke måles i candella pr. m2, (candella betyder igen stearin lys)og her kan det ikke lade sig gøre at få mere end 500 - 600 cd/m2 ud af en plasma eller LCD skærm. Hvis du påfører panelet mere strøm, vil panelet smelte eller bryde sammen. |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
![]() |
ok. men hvorfor bør jeg vælge toshiba frem for samsung, syntes ikke jeg kan se forskel på de 2 modeller ud over designet som jeg syntes er pæner på samsungen
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Toshiba har bedre billeder, bedre kontrast, bedre lyd og bedre betragtningsvinkel. Så har den 2 HDMI indgange. Nå ja, og en bedre pris lige nu Læs evt. afsnittet om Toshiba i dette emne: Kontrast - teori og praksis Og snus lidt rundt i denne tråd hvor der snakkes mere om det TV: 32" fladskærm i 9-10.000 kr klassen? /Lars Redigeret af Lars - 10-Juli-2006 kl. 20:48 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
tak for info, der har du nok redet mig for at smide et par tusind ud af vinduet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |