recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - køb blu-ray film?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkøb blu-ray film?

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 14:06
.

Redigeret af flemming larsen - 12-Juni-2008 kl. 13:14
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg er efterhånden pænt træt af EzyDVD. Jeg bestilte en del film for omkring 1½ måned siden og de ligger stadig og venter på at blive sendt.

Deres support er typisk 3 dage om at reagere - når de svarer.

Først lå mine film i rest ordre - så kom nogle af dem hjem, men så røg andre i rest ordre. Lige pt. er alle hjemme men ordren ligger på hold og har gjort det i 14 dage uden at support svarer på henvendelser.

Medmindre de er afsendt når jeg engang er blevet ædru i januar så afbestiller jeg dem for livet er for kort til det her..

du har godtnok været uheldig med dem. man skal ikke købe mere end en af gangen med mindre det er et tilbud. for så blir de sendt når de er på lager. når du kontakter dem skal du også lige huske at det er en anden tidszone. så når vi står op så går de hjem. men held og lykke med at få dem.

[/QUOTE]
Jamen, så har jeg også været rigtig uheldig - har købt og betalt 6 Blu-Ray film d. 14 november 2007 - og de er stadig ikke kommet. Jeg betaler i fremtiden gerne lidt mere og køber dem så herhjemme, for det andet er ganske enkelt noget L...

MVH & godt nytår

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af Shovel79 Shovel79 skrev:

Jeg er efterhånden pænt træt af EzyDVD. Jeg bestilte en del film for omkring 1½ måned siden og de ligger stadig og venter på at blive sendt.

Først lå mine film i rest ordre - så kom nogle af dem hjem, men så røg andre i rest ordre. Lige pt. er alle hjemme men ordren ligger på hold og har gjort det i 14 dage uden at support svarer på henvendelser.

Medmindre de er afsendt når jeg engang er blevet ædru i januar så afbestiller jeg dem for livet er for kort til det her..

du har godtnok været uheldig med dem. man skal ikke købe mere end en af gangen med mindre det er et tilbud. for så blir de sendt når de er på lager. når du kontakter dem skal du også lige huske at det er en anden tidszone. så når vi står op så går de hjem. men held og lykke med at få dem.

Jamen, så har jeg også været rigtig uheldig - har købt og betalt 6 Blu-Ray film d. 14 november 2007 - og de er stadig ikke kommet. Jeg betaler i fremtiden gerne lidt mere og køber dem så herhjemme, for det andet er ganske enkelt noget L...

MVH & godt nytår

[/QUOTE]

føj. ja det er lige i overkanten. forstår dig godt. men det er bare ikke deres normale service. men håber du får dem snart.

og godt nytår til alle.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 15:09

Jeg er når du kontakter dem skal du også lige huske at det er en anden tidszone. så når vi står op så går de hjem. men held og lykke med at få dem.

Det er desværre langt ud over at være i en anden tidszone. De skriver selv på deres hjemmeside at de er 3 dage om at svare og det tager de tilsyneladende meget bogstaveligt og bruger mindst 3 dage.

Der skal vist mere end held til :-) og jeg bruger dem formodenligt aldrig igen.

Til top
Gaco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2007
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 15:21

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Jeg køber de fleste hos Axelmusic.com (regionsfrie film) og DVD.CO.UK (region B film), men skal jeg have en dansk udgave (visse gange er der dansk tale/tekst på de engelske) køber jeg hos Moviezoo.dk.

Axelmusic.dk og Laserdisken er alt for dyre.

Jeg havde ikke lige lagt mærke til at moviezoo er billigere end axelmusic.dk? Men det kan da godt være.. Men fordømt at de store skodæsker også er kommet til Danmark nu!

Man kan vel ikke købe de smalle cases nogle steder vel? Men det ville måske alligevel ikke nytte noget hvis papiromslaget er beregnet til den brede type. Oh well.. jeg gad virkelig godt at der snart kom nogle Blu-ray tilbud til danmark, de har det sgu bedre i USA og England med det..

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 15:24

Det skal lige siges at jeg har glimrende erfaringer med praktisk talt alle andre steder jeg har købt film. Specielt Amazon har flere gange været en meget positiv overraskelse.

F.eks har jeg fået både bøger og film tilsendt igen fordi der var fejl i det produkt jeg havde modtaget. Ved bogen opdagede jeg det først efter 5 måneder og de sendte stadig en ny til mig uden beregning og enda uden at jeg returnerede den defekte. De er også flinke til at svare på emails senest næste arbejdsdag.

Til top
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-August-2005
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 17:17

MVH & godt nytår

[/QUOTE]

De 6 film jeg bestilte d. 14nov kom idag med en toldregning på 326kr - super hurtig levering

Jeg her indtil nu købt 6 gange uden for EU, og hver gang blevet fortoldet, så hvis jeg gør regnskabet op, tvivler jeg på at det har været en god forretning. Post skal jo have en pæn andel for håndtering.

MVH  & held og lykke til andre der handler uden for EU.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 17:27

MVH & godt nytår

De 6 film jeg bestilte d. 14nov kom idag med en toldregning på 326kr - super hurtig levering

Jeg her indtil nu købt 6 gange uden for EU, og hver gang blevet fortoldet, så hvis jeg gør regnskabet op, tvivler jeg på at det har været en god forretning. Post skal jo have en pæn andel for håndtering.

MVH  & held og lykke til andre der handler uden for EU.

[/QUOTE]

du kan da aldrig vinde i lotto eller andet? du må godtnok være en anders and, med held.

jeg nærmer mig de 150 gange jeg har købt i au, og har betalt told en gang.

bestilte en film i går, den er afsendt i dag. så den ligger nok i postkassen fre-lørdag. 

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 20:51

du kan da aldrig vinde i lotto eller andet? du må godtnok være en anders and, med held.

bestilte en film i går, den er afsendt i dag. så den ligger nok i postkassen fre-lørdag. 

Du må da ha' banket så meget under bordet, at det er flækket. Så heldig har ingen lov til at være

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Du må da ha' banket så meget under bordet, at det er flækket. Så heldig har ingen lov til at være

ikke specielt, men jeg bestiller altid en af gangen, og de glider altid igennem. den ene gang jeg røg i, var da jeg bestilte to tvserier på en gang, så det var en stor pakke.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 21:01
Så var jeg altså heldig i dag med 3 film i bobblekuvert fra Guernsey?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 21:05
sender de alle på en gang? det var the hut, ikke ? jeg kan godt lide dvd.co.uk sender dem enkelktvis, hvis der er nogen som forsvinder i posten, så er den ikke allesammen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu