|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |||
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
||
Dem jeg har bestilt fra thehut er kommet enkeltvis.
|
|||
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Det var sendit.com.... Og det var første gang hos dem, så jeg var da lidt spændt på om de kom uden ekstra opkrævning
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
dvd.co.uk sender også flere sammen, det har jeg fået derfra.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
ja, de sender for det meste tingene samlet. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
jeg altid fået mine derfra enkeltvis, selv hvis det var flere bestilt samtidigt. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
||
Hvis man f.eks. snupper 'Two for £10' HD DVD'er kommer de sammen, eftersom prisen for de to jo er under £16.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det var rart at vide, jeg har ikke fået så mange derfra endnu. og jo større pakker, jo større chancer for told. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
pr76 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
||
Nu spurgte han efter billige steder og det kan laserdisken ikke beskylles for at være. I mange tilfælde er de dyere end butikker |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det skulle være muligt at få discen uden cover i et brev. Coveret smider du jo alligevel væk |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja, det tykke uk covers kan jeg ikke bruge. men nu har jeg fundet en som, vil have de tykke, så skal de bare hentes. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det kunne jeg heller ikke finde på, kan ikke spille de der hd dvd film. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
||
Nej, det er jo også bare et eksempel! Koster to helt tilfældige film på dvd, Blu-ray eller HD DVD under £16 tilsammen, så bliver de sendt sammen.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |