|
Køb elgiganten. |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2013 kl. 13:17 |
|
Har købt en vare for over 14 dage siden,men under en mrd siden.
Men ser nu idag at den er på tilbud 300,- billigere en vi har købt den til, Osse tilbud! Har de prisgaranti,Ikke vi bliver rigere eller fattigere af det,Men stadig lidt træls! |
||
|
||
![]() |
||
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvorfor spørger du ikke blot nede i butikken..?
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
8. Fortrydelses-/returretDu har som forbruger 14 dages fortrydelsesret fra det tidspunkt, hvor du har modtaget varen Det er nok for sent, når du har købt for mere end 14 dage side. Ellers kunne du købe en ny og levere den tilbage på den gamle bon. Mvh. JørgenT |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Jeg skal nok købe Elgiganten.
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Det du citerer der Jørgen er ved handel på elgiganten.dk og ikke i deres fysiske butikker |
||
![]() |
||
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
|
Det gjorde jeg osse hvis jeg stod nede i butikken,Men det vel andre som har prøvet og købe og hvor varen så er sat endnu mere ned. |
||
|
||
![]() |
||
|
Det er som sagt over 14 dage siden,Og den blev bestilt over nettet inden afhenting. Og det går vel ikke under fortrydelse returret, Da det jo er prisdiffencen som er blevet 300 billigere en ved køb. |
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jeg oplever ofte at en vare er sat ned EFTER jeg har købt den. Det hedder "dynamisk salg". Hvis man skulle ærgre sig over det, ville man være konstant sur. Du har kun mulighed for retur/køb magen til i 14 dg
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1753 |
|
Hvad koster Elgiganten nu om dage?
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:12 |
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
|
Da jeg købte min macbook air ved dem, blev den sat ned med 830 kr. 12 dage efter. Jeg gik blot ind med kvitteringen og fik refunderet forskellen. Men efter 14 dage er der ingen ting, ellers kan de da ikke drive en forretningen. Ting falder i pris, hvis man ønsker at undgå det mest muligt så køb B&O Der er det ikke særlig ofte tilfældet ;)
|
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
Korrekt, men Elgiganten har også 14 dages fortrydelsesret i fysiske butikker (med nogle undtagelser for abonnement m.v.) EDIT, tilføjelse: Mvh. JørgenT Redigeret af JørgenT - 02-September-2013 kl. 19:52 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |