recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb fra Amazon.co.uk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb fra Amazon.co.uk

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2008 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af Boogie Boogie skrev:

Damn! så lige at Sweeney Todd er sat til £16,95, så den går vel ikke... 

Det var skam med vilje jeg kun linkede til i, Robot... Jeg mener dog også, at den for ikke så længe siden kostede £17, så hvis du lige væbner dig med lidt tålmodighed, så kan det være du kan få Sweeney Todd til £16.

Jeg ved, det dette emne har været diskuteret flere gange, meeen hvorfor hulen er grænsen i pund, hvis der er tale om en frihandelsaftale mellem EU og Schweiz?

Grænsen er som sådan ikke i pund; de £16 er bare hvad dvd.co.uk sætter den til, eftersom det jo er en engelsk butik.

Redigeret af Naiera - 21-Maj-2008 kl. 18:34
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2008 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Damn! så lige at Sweeney Todd er sat til £16,95, så den går vel ikke... 

Det var skam med vilje jeg kun linkede til i, Robot... Jeg mener dog også, at den for ikke så længe siden kostede £17, så hvis du lige væbner dig med lidt tålmodighed, så kan det være du kan få Sweeney Todd til £16.

Jeg ved, det dette emne har været diskuteret flere gange, meeen hvorfor hulen er grænsen i pund, hvis der er tale om en frihandelsaftale mellem EU og Schweiz?

Grænsen er som sådan ikke i pund; de £16 er bare hvad dvd.co.uk sætter den til, eftersom det jo er en engelsk butik.

Ahaa, men den må vel være omkring de £16 og ikke fx hvad der svarer til £20, så havde de jo solgt nogle flere film...

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu