Lige en advarsel til dem som kunne finde på at købe det pågældende TV. Det lider desværre af det samme problem som andre Samsung TV gør, nemlig den manglende mulighed for at sortere digitale kanaler. Da denne er en temmelig ny model og desuden top-modellen i denne størrelse, var jeg dog så naiv at tror at der på et tidspunkt ville komme en firmware version der ville rette op på denne ufattelige mangel. Har så kunne læse mig til at der var kommet en firmware version 2005 til andre modeller som løste problemet, men den kom bare ikke til min model. Jeg skrev så til Samsung support for at høre hvornår jeg kunne forvente 2005 firmware til min model (Den sidste der er tilgængelig er 2004).
I dag modtag jeg så svaret, hvilket var ganske kort "Nej. Det kommer ikke nogen løsning til din model" !!!!
Det er mig simpelhen totalt ufatteligt at man bare stopper supporten af så ny en model, den sælges stadig og findes stadig på deres hjemmeside!!!
Det er simpelhen bare ikke godt nok, men de må åbenbart have for mange kunder siden de gerne vil af med nogle af dem. Det er det sidste Samsung udstyr jeg nogensinde køber.
Og jo, jeg kender godt måden via service-menuen så den kan komme til at sortere kanalerne, men det kan simpelhen ikke være meningen at folk skal tvinges ud sådan noget, for at adgang til en så simpel ting som er standard på alle andre TV mærker.