|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() Sendt: 04-August-2008 kl. 19:50 |
|
Har lige bestilt 5 film fra Dvdstrax. De 4 er i restordre. Trods det har de hævet hele beløbet for 5 film ved afsendelsen af den ene. Må de det? |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Hvis det fremgår af din aftale med butikken, kan jeg ikke se at der er noget problem. Der er ikke noget lovmæssigt forbud mod forudbetaling.
PBS International accepterer det vist ikke i deres indløsningsaftaler med butikker, men det er en anden sag (omend relateret til dit spørgsmål). |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
|
Nej, det må de ikke (hvis du har betalt med Dankort eller VisaDankort, og det er et dansk selskab med dansk CVR-nummer). Fra Q&A på www.pbs-international.dk:
Men det er en aftale, som danske firmaer indgår med PBS - udenlandske firmaer er ikke bundet af denne med mindre de har en særskilt Dankort-aftale. |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Firmaet er Norsk ejet. I deres betingelser står der faktisk at de først hæver ved afsendelse: |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|
det lyder meget forkert, jeg tror de har lavet en fejl. jeg har bestilt der mange gange, og hvergang er der kun trukket for den film, som er sendt. prøv at skrive en mail til dem. de er til at snakke med. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|
pm sendt med direkte mail.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Takker Flemming Har skrevet til dem. Så må vi se om de laver det om. Den ene film kommer først til release d. 13/8. Så så længe skal de da ikke have penge før. |
||
![]() |
||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
|
Det har de også gjort ved mig. Det var godt nok kun en film der var i restordre. Da de fik den på lager igen sendte de den uden yderligere omkostninger. m.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |