|
Køb og Download af MP3 musik |
Besvar |
Forfatter | |
Martin F.
Ny bruger Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-August-2020 kl. 18:00 |
Hvor kan man i dag købe .mp3 musikalbum og enkeltnumre til download? Jeg har tidligere (for år tilbage) købt og downloadet musik fra iTunes, men jeg fandt det altid bøvlet, når jeg efterfølgende selv ville organisere musikken. Senere fandt jeg Google Play music, og har været superglad for at købe og downloade .mp3 musik derfra. Det har været virkeligt nemt, at føre musikken over på Sonos, og få albumbilleder o.s.v. med over. Nu erfarer jeg så, at Google Play Music bliver til YouTube Music, og som det ser ud nu, er der IKKE mulighed for at købe og downloade musik, ihvertfald ikke uden samtidig at betale et månedligt abonnement. Og det vil jeg ikke - jeg vil gerne købe og downloade musikken, så det er min - ligesom hvis/når jeg køber en CD og evt også rip'er den for lægge den ind på NAS'en. Jeg prøvede Amazon, men som det ser ud lige nu skal man bo i et af de lande de supportere, og Danmark er ikke et af dem. Spørgsmålet er: hvor kan man i dag købe .mp3 musikalbum og enkeltnumre til download? |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Inde på https://store.tidal.com/dk/
Kan du købe MP3 og FLAC i CD kvalitet. Og virker perfekt. Dog er det kun singler du kan købe der som enkelt numre Redigeret af T-Duck - 03-August-2020 kl. 18:03 |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Martin F.
Ny bruger Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak skal du have - det vil jeg lige checke. Men det er godt nok ærgerligt med Google Play Music - nu var jeg lige blevet glad for dem.
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af T-Duck - 03-August-2020 kl. 19:01 |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |