|
køb på Hifi-freaks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2014 kl. 21:48 |
Jeg ville egentligt lige spørge..
Konen ville gerne have en Airplay enhed til børneværelset, fordi hun sidder med baby, og vil gerne have at hun kan høre lidt beroligende musik.. så fint, søgte lidt rundt, og havde egentligt bestemt mig for en B&O A2... men faldt over Consolette fra Marentz i et "black friday" tilbud i dag, som stadig kører... de havde 35 tilbage, under TILBUD.. men ser efter den er bestilt, at de også har den under DEMO/BRUGT... men når der ikke står DEMO/BRUGT på selve varen, så skulle det vel gerne være en ny vare? har 2 gange før købte DEMO varer, og har hver gang været rigtigt irriteret over jeg har gjort det... som sagt de er under katagorien Tilbud, men sjovt nok bagefter opdager jeg at den også er under DEMO brugt. er den DEMO så tror jeg at jeg vil skynde mig i morgen tidligt og tage fat i dem, så vi ikke skal ping ponge en vare frem og tilbage... da den lave pris er rimelig generel, grundet den er "forældret" med 30 pins stik.
Redigeret af Rasmusdc - 03-December-2014 kl. 21:49 |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DAMN hurtigt svar fra Hififreaks. selvfølgelig ny, fejl katagoriseret.
Ja den er ikke "B&O" let og lækker, men hørte den, er faktisk ikke dårlig.. den er ikke 7500kr værd, men spiller bedre end de 2-4k docks, væsentligt bedre end Zeppelin, BEOLIT 12 Redigeret af Rasmusdc - 03-December-2014 kl. 22:17 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De roder faktisk rigtig tit på deres hjemmeside, med varer i forkerte grupper osv. De virker meget uprofessionelle på det punkt, men folk er generelt glade for at handle hos dem. I hvertfald ud fra hvad jeg hører.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |