|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 11:52 |
Hej,
Jeg var en tur forbi WWW.DVD.CO.UK, men min shoppetur døde lidt da jeg nåede frem til kassen.
We are very sorry but due to import/export regulations we are unable to ship the following item(s) to the EU and must remove them from your basket: Call Of Duty 3 (PS3) Sid Meiers Civilization Revolution (PS3) Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull (2008) (Blu-Ray)
|
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Du kan få Call Of Duty 3 (PS3) hos coolshop.dk til 167,-
|
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
Tak, men søger stadig efter en gerne engelsk site der levere til DK |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
thehut.com fx ? Risiko for told som med mange af de andre, inkl. dvd.co.uk, men de leverer hurtigt, har gode priser som regel og har det meste.
|
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Aha! så var det pga. toldrestriktionen at de udskød leveringen af civilization til mig, hehe... jeg sendte også en klage ang. dette, og nu skriver de det i det mindste (i stedet for at sige at den ikke er på lager, imens den på hjemmesiden står som på lager).
axelmusic.com er en mulighed uden toldproblemer, men priserne og udbuddet er ikke helt overbevisende. De sider der er meget billige, play.com, thehut.com m.v. ligger uden for EUs toldmur (dog indenfor UK, hvis man bor der), så der er risiko for ekstra regninger bagefter, da de ikke nødvendigvis følger med på pakkens leveringstidspunkt. |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis jeg bestiller fra play.com eller thehut.com, er det så et lotteri hvorvidt der kommer told på det købte? Eller kommer det automatisk??
|
|
![]() |
|
Rc-Freak88 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
365games.co.uk
De er rigtig gode med hurtig levering |
|
NEC HT410
Readleaf Lærred PS3 40 GB GTA IV, Guitar hero 3, FIFA 09, Guitar Hero World Tour m. Trommer |
|
![]() |
|
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
play.com
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() |
ebay.co.uk
|
|
![]() |
|
Ziggy Starman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
play.com har altid haft fantastiske priser samt fri levering... men deres varer sendes fra en ø ved navn Jersey, der vidst ligger uden for EUs grænser - altså er der teknisk set fare for, at der kan komme told på.
Det er dog kun sket én eneste gang for mig, og jeg tror efterhånden jeg har handlet med dem over 30 gange i løbet af årene. :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |