|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KaNo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 25-August-2007 kl. 16:27 |
Hej, jeg har kigget lidt på LCD-TV og har fundet JVC LT-37M60ZU, som har fået gode anmeldelser på nettet og som ser ud til at kunne leve op til mine behov sålænge jeg endnu ikke skal bruge 1080P, samt digital tuner. Grunden til at jeg overvejer dette tv apperat er at det kan fåes inkl. levering fra Sverige til 5900 Kr. og i Danmark inkl. levering til 10700 Kr. Spørgsmålet er så om man tør købe det i Sverige, hvad med reperationer, garanti, ekstra forsikring? Er der nogen der har prøvet at gøre det?
Redigeret af KaNo - 25-August-2007 kl. 16:28 |
|
KaNo
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40657 |
![]() |
Hvis du vil have et LCD TV, så brug Digital modtagelse, de er ikke så skrappe til Analoge signaler. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
KaNo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Hej, Tak for rådet, men det skal faktisk slet ikke vise hverken analog eller digital modtaget antennesignal, men udelukkende tilkobles en HTPC via HDMI 720P. Og inden der er nogen der kritiserer det - skal det stå på over 2 meters afstand og der vil i den sammenhæng, hvis de 37" tages i betragtning, ikke kunne ses forskel på opløsningen hvis den havde været højere!
|
|
KaNo
|
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
En JVC 37M60 er faktisk ganske god til at håndtere et analogt signal. |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Det var da en helt vild prisforskel!
Er svenskerne virkelig så billige? Det var nyt for mig ![]() Man skulle måske kigge lidt mere dén vej, når markedet skal undersøges næste gang ![]() (Nå, det hér var bare en kommentar - lad Jer ikke forstyrre...) Venligst Søren |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Husk at kigge på www.prisjakt.se efter de produkter i vil have, de er typisk en 20-30 % billigere derovre. "Cirka"
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tænker bare stadig at hvis prisen er ok ved køb (levering inkl.), hvad så ved reklamation? Selvfølgelig har man garanti som i DK, men at sende et 37" lcd tv tilbage til Sverige til reparation må sku da være dyrt og hvad så hvis de ikke vil reparere og man gerne vil have det retur? Ved ikke om det er døjen værd, men det er alligevel mange penge og spare!
|
|
KaNo
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Det smarteste ville nok være, hvis du kendte en som boede i sverige. så kunne denne person altid tage i mod ham. |
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
til halv pris mener jeg helt sikkert det er værd at tage de risici der normalt følger parallelimport. Hvis der er problemer med TV'et, som forhandleren ikke vil rette (hvilket de vel normalt alligevel vil), kan man jo bare købe et nyt, og stadig ikke have betalt mere end hvad 1 TV koster i DK. Og så er der jo altså heller ikke ret langt til Sverige, så om det var i aalborg eller malmø TV'et var købt kommer vel ud på det samme for en der bor på sjælland eller fyn. Dog kan der være lidt ekstra transportomkostninger forbundet ved at købe på tværs af grænser. Dog tror jeg ikke de udgør alverden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |