recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb til mini virksomhed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb til mini virksomhed

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb til mini virksomhed
    Sendt: 17-Juli-2016 kl. 20:07
Hejsa skal bruge 5 abonnementer til Office 365 og så også have antivirus på dem...

Nogen tips der er værd at tage med ?

På forhånd tak
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2016 kl. 19:34
kontakt en IT forhandler - de kan hjælpe så let som ingenting. Dette er som jeg har skrevet i din anden tråd også. et forum for entusiaster der hjælper hinanden i det private. ikke en gratis hotline for virksomheder.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2016 kl. 19:37
Jeg spørger ganske enkelt om hjælp grundet ting der ikke vides - hvis du ikke vil hjælpe - så lad være med at svare - med mindre du ejer forummet herinde
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2016 kl. 21:05
Hvis i har mobil abonnement hos telenor, har de mobilpakker med Office licens. Det gør det til en attraktiv pakke for dig, vil jeg mene. De har også den bedste kundeservice af alle, jeg har brugt tidligere (læs, TDC og Telia og Oister)

Jeg er altså ikke ansat hos Telenor, men bare begejstret :-)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2016 kl. 21:06
Vedr. antivirus kan i da bare bruge den indbyggede i Win10
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2016 kl. 12:58
Denne er en lækker mulighed hvis man ikke stoler på MS da den også har mulighed for remote overvågning af klienterne  (vi benytter dog MS, da deres hitrate efter min optik er mere en fin)

https://www.avast.com/avast-for-business
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2016 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Jeg spørger ganske enkelt om hjælp grundet ting der ikke vides - hvis du ikke vil hjælpe - så lad være med at svare - med mindre du ejer forummet herinde

Jeg tror såmænd gerne folk vil hjælpe, men det er altså ret risikabelt at modtage anbefalinger til en virksomhed fra folk man ikke kender på et forum. Specielt når du/I er så sparsomme med informationer omkring hvordan den IT skal understøtte forretningen. Ud fra de informationer der er givet, så kan du reelt set ikke bruge de råd der gives til noget som helst.

En virksomhed har brug for at få ordenlig IT understøttelse og _sikkerhed_ fra starten. I skal have beskyttet jeres netværk, sørget for backup af data, styr på restore osv. osv.

Nu er der selvfølgelig stor forskel på hvad der er behov og hvad der er nødvendigt, men I skal sørge for at få proffesionel hjælp, så I får den rigtige understøttelse.
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2016 kl. 19:11
Ro på. Det er jo ikke raketvidenskab.
Til gengæld ydes der hos mange it virksomheder tvivlsomt rådgivning til overpris.
Små virksomheder kan tit klare sig med software og udstyr målrettet det private marked. Så kan der opgraderes, hvis behøvet opstår.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2016 kl. 19:14
Det er bare tre stationære computere og 2 bærbare det skal sættes op på.   Jeg prøver mig frem :)

Tak for råd og hjælp
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2016 kl. 21:05
"Jeg prøver mig frem".

Du gør det i god mening og din far spørger dig, fordi du lader til at have mere forstand på det end han har.

MEN
Ja. Undskyld mig, men med de PC relaterede spørgsmål som du stiller på dette forum, så vil jeg alvorligt råde både dig og din far til at søge professionel hjælp, hvad angår hans nye virksomhed.

Hvad nu, hvis du får lavet noget lort?
Hvad nu, hvis din fars virksomhed bliver hacket?
Hvad nu, hvis din fars virksomhed mister data?

Vær ærlig overfor din far, fortæl ham at du ikke er den rette til opgaven. der er ganske givet andre ting du er god til, hjælp ham med det i stedet.

Så bliver du og din far heller ikke uvenner, hvis du får lavet noget "lort" fordi du "prøver dig frem".

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2016 kl. 21:23
Kan du ikke holde noget ferie
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 06:40
Antivirus er indbygget i Windows 10 og er ganske udemærket.

Office pakken købes hvor den er billigst..

Ikke det store i den sag.

Læser KlausDM's indlæg som gode råd.    
Det er rigtig fint du søger hjælp.
Nu kender jeg dig ikke,   Men det virker som dit it kendskab er langt fra hvad der kræves til opgaven.

Så hjælp via 3.part er noget usikkert.

Udover printer skal i vel have noget netværk og backup ?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu