|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
|
MCE DK og dansk EPG bliver først officielt lanceret 6. oktober (i morgen), så prøv igen engang i morgen eller overmorgen. |
||
![]() |
||
keyser soze ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Hvor stammer de oplysninger fra, at EPG lanceres 6. oktober? Såvidt jeg kan se lanceres MCE DK 6. oktober, men det er vel ikke nødvendigvis ensbetydende med, at EPG også er med i den danske udgave??!! Er der nogen, der kan bekræfte, at EPG endeligt er inkluderet i den danske udgave af MCE 2005??? Evt. med et link til oplysningerne - jeg overvejer at bestille en licens, men det er jo penge lige ud af vinduet, hvis ikke det er med.... |
||
![]() |
||
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
|
Planen har hele tiden heddet at EPG'en lanceres den 15. oktober, men nogle har spået at den ville blive frigivet allerede den 6. oktober i forbindelse med frigivelsen af den danske MCE. Om dette passer er jeg lidt usikker på, den er i hvertfald ikke blevet aktiveret endnu (10:30 6. oktober), så jeg regner stadig med den 15. oktober, men det ville da være rart hvis den kom før EPG på dansk kommer, bare rolig! |
||
![]() |
||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
|
Ifølge Zitech skulle EPG frigives 6. oktober, samme dag som MCE blev frigivet. Det er oplysninger de havde fra Microsoft Danmark. Det lader dog til at dette ikke holder stik og EPG starter først 15. oktober ifølge denne artikel: http://www.computerworld.dk/art/30160 Her er et foto af den danske EPG, fra Microsoft Danmarks MCE side www.microsoft.dk/mce |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |