|
Købe af digital musik til download |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2020 kl. 22:08 |
Er der nogen herinde som køber digitalt musik, som download ?
Hvor køber I musikken ? Jeg har lavet mit eget streaming setup med en Raspberry Pi og Plex Media Server, da jeg gerne vil støtte musikerne og købe deres musik. Jeg syntes de får for lidt for deres musik på streaming tjenesterne. Jeg har et rent Sonos setup i mit hus, og kan bruge Plexamp på min telefon når jeg ikke er hjemme. En del af mit musik kan jeg købe på Bandcamp.com, men der er også en del som jeg ikke kan købe der. Jeg har forsøgt mig med Amazon, men det er sgu for bøvlet. Amazon tilbyder ikke køb af digitale downloads i lande hvor de ikke er repræsenteret. Så man skal lave alle mulige krumspring for at få lov til at købe musikken.
|
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg køber hos hos tidal https://store.tidal.com/dk/ når det er CD kvalitet og hiresaudio.com når det er ja hi-res audio
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Hmmm uanset hvad jeg forsøger at ligge i kurven siger den "Unavailable for purchase" inde på https://www.hdtracks.com ?
|
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
Ja, HD Tracks sælger ikke til Danmark.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |