|
Købe Bose QC35 på Amazon i Tyskland |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
duke_skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2017 Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg vil da sige indbildsk passer meget godt på din udtalelse. Du bilder dig ind, at du ved noget om andre, som du tydeligvis ikke gør. Og det leverer du så samtidig med en ganske kategorisk, ja nærmest nonchalant, spidshed i dit indlæg. Derfor finder jeg det også mærkværdigt, at du betegner det som om det er alle andre herinde, der ikke taler pænt til hinanden.
Redigeret af duke_skywalker - 14-Februar-2017 kl. 16:57 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg fik mine sorte QC35 til 2500 i Elgiganten. Jeg spurgte om de ville matche Power, da de på et tidspunkt havde tilbud på QC35. Det ville de godt.
Desværre er det længe siden, jeg har set den sorte udgave på tilbud. Det er altid sølv-udgaven. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Sidste weekend, så ikke så længe siden.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du tar mit udsagn alt for bogstaveligt. Der er nogle kanaløer der ligger uden for EU, hvor der hverken betales moms eller told. Du har så handlet på fastlandet og stadigvæk sluppet for moms. Det troede jeg ikke man kunne, så jeg undskylder hvis jeg har generet dig med mit indlæg. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
"sluppet for moms" og "ikke betalt dansk moms" er jo ikke nødvendigvis det samme - de fleste varer vil jo i forvejen være pålagt uk-moms, som betales - med mindre selvf. det er fra nogle af de nævnte kanaløer der virkelig åbner mulighed for at blive fanget i en moms-told-gebyr-fælde hos PostDK...
|
|
![]() |
|
Tmann ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Da jeg var i USA var jeg også tæt på at købe et par. Har også kigget i mediamarkt i Tyskland. Men besluttede mig til sidst for at købe et par i Danmark. Så var jeg sikker på at der ikke var nogen problemer med garanti. Men det er selvfølgelig noget man skal tænke over hvis det er der går noget galt med dem. At der vil være noget arbejde i at få dem fixet.
|
|
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900 Denon AVR-X6300H Reciever B&W 683 Fronter B&W HTM61 Center B&W DS3 Surround B&W ASW610XP Subwoofer Sony PlayStation 4 PRO Nvidia Shield TV |
|
![]() |
|
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Det kræver ikke ekstra arbejde. Bose har en global garanti det første år. Fik selv byttet mine QC25, købt i Computercity i Aarhus byttet til et par nye i USA uden problemer.
Har lige opgraderet til QC35, i sølv :) |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Jeg kan da se at der ingen er Power Weekend, hvor den sælges til 2333.
|
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Ja Silver er igen en del af Powerweekend til 2333kr.
Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Denne gang er det kun silver, men det er nok fordi de ikke har den sorte på lager eller forventer at få det foreløbig - men hvis det er den sorte man vil have, så kan man jo spørge Elgiganten, hvad de vil sælge den for.
|
|
![]() |
|
troldmanden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-August-2015 Status: Offline Point: 23 |
Det er ikke fordi den sorte model er pænere i min optik. Jeg har købt et sæt QC35 Silver. Havde den liggende i kurven fra sidste powerweekend og gennemførte købet tidligere på ugen, så fik den til 2333 kroner. ![]() Redigeret af troldmanden - 18-Februar-2017 kl. 00:02 |
|
![]() |
|
Jeg endte også med et sæt i sølv - synes de sorte bliver lidt kedelige.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |