|
Købe højttalere fra England |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Practical ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2018 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Trist at de danske forhandlere er så grådige, men godt at nogle forbrugere kan gennemskue det.
Tillykke med købet.
|
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|
Det må man sige er noget af en besparelse!
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
|
Besparelse i forhold til listepris, eller i forhold til tilbud?
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
|
Hvad baserer du det på, at danske forhandlere er grådige? At vi har højere lønninger? At vi har højere skatter? At vi har højere husleje? At du sammenligner en internetshop med en fysisk butik? En mærkelig udtalelse, og holdning. Sgu godt at ikke alle tænker sådan, for så skulle vi alle handle alle vores varer via internettet.
|
||
![]() |
||
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
|
Min Lexicon rx-7 er købt hos audioaffair i England. Dengang pundet var lavt derovre. Prisen var 16k under dk´s priser inkl alt
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
|
Hvad fik dig til at vælge M.A. Bronze? Gulddiskanten er alt for hård til min smag. Klaus
|
||
![]() |
||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
|
De får nok også en eller anden aftale, med mindre EU insisterer på at statuere et eksempel.
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
|
Hvordan er de Bronze ift. Klipsch Reference?
|
||
![]() |
||
Gromit ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
|
Personligt, så bryder jeg mig ikke om Klipsch Reference. Eller for den sags skyld KEF. Jeg har hørt dem begge (side by side) og Bronze 6 har en markant bedre dybde og fylde, som Klipsch Reference ikke har. Klipsch har ( i mine øre) en modbydelig snæver og skarp lyd. Ovenstående, er undertegnedes subjektive holdning som andre har ret til, at have en modsat holdning til. Et sæt højttalere skal altid vælges ud fra ens egne præferencer og budget.
Redigeret af Gromit - 25-Juni-2018 kl. 17:53 |
||
![]() |
||
|
Jeg har 100% det samme indtryk af de to højttalere.
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
|
Okay tak for indspark. Mit forbrug bliver ca. 90% film og 10% musik. Er det så stadig Bronze man skal kigge på? Klipsch har fået gode anmeldelser på filmdelen.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
|
Sikke noget vrøvl.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |