recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købe iPhone 14 i USA?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købe iPhone 14 i USA?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2023 kl. 11:00
En Dansk 14 Pro kan ikke køre 5G NR mmWave i NYC via T Mobil, det kan den amerikanske udgave som jeg havde til låns sidst jeg var der over. Hastigheden lå typisk omkring 1Gbps med mmWave

Så hvis trådstarter vælger at købe 14Pro i US, så får han også NR Wave medSmile om der så kommer en mulighed i fremtiden i Danmark for dette, det må vi jo se. 

Om det så giver en udfordring hvis den går i stykker under garantien i Danmark, her tænker jeg på support og evt. reservedele. (dual e-sim og mmWave)
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2023 kl. 11:05
Husk også lige at tjekke om det kan betale sig - vi kiggede sidst vi var i USA sidste år og ingen af de ting vi kiggede på (iPhones og iPads) og vi svarede kun 2-300 kr.

Apple er ret gode til at styre priserne, så grænsehandel ofte ikke kan betale sig.
Til top
MATRIX Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MATRIX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2023 kl. 11:08
Har købt mine sidste 3 iPhones i US
iPhone X
iPhone Pro Max 11
iPhone Pro Max 13

Har ikke haft nogle issues med dem i DK og som tidligere omtalt kan man på Apples hjemmeside se hvilke bands telefonerne fra de forskellige lande supportere.

Tænker at der på de store modeller er ca 1500-2000 kr at spare

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu