|
Købe iPhone 14 i USA? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
En Dansk 14 Pro kan ikke køre 5G NR mmWave i NYC via T Mobil, det kan den amerikanske udgave som jeg havde til låns sidst jeg var der over. Hastigheden lå typisk omkring 1Gbps med mmWave
Så hvis trådstarter vælger at købe 14Pro i US, så får han også NR Wave med om der så kommer en mulighed i fremtiden i Danmark for dette, det må vi jo se. Om det så giver en udfordring hvis den går i stykker under garantien i Danmark, her tænker jeg på support og evt. reservedele. (dual e-sim og mmWave)
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
mortenstryhn
Bruger Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk også lige at tjekke om det kan betale sig - vi kiggede sidst vi var i USA sidste år og ingen af de ting vi kiggede på (iPhones og iPads) og vi svarede kun 2-300 kr.
Apple er ret gode til at styre priserne, så grænsehandel ofte ikke kan betale sig.
|
|
MATRIX
Super bruger Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har købt mine sidste 3 iPhones i US iPhone X iPhone Pro Max 11 iPhone Pro Max 13 Har ikke haft nogle issues med dem i DK og som tidligere omtalt kan man på Apples hjemmeside se hvilke bands telefonerne fra de forskellige lande supportere. Tænker at der på de store modeller er ca 1500-2000 kr at spare |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |