|
Købe noget på amazon.com |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - og??
![]() ![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Kan kun tilslutte mig ovenstående
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Der er gratis porto fra UK, ikke DE.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Nå - nu er det bestilt og købt på amazon.uk. Var lidt i tvivl om deres valutaomregning fordi deres DKK gav et sted mellem 10 og 15,- mere end valutakurser.dk. Så jeg slog den fra. Summen blev også et par pund mere end puslespillet stod til, men det er måske mastercard gebyr. Så også denne "Eligible for Free Super Saver Delivery", så jeg regnede med at det var den jeg skulle bruge.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
Forskellen er sikkert, at den engelske moms trækkes fra og den danske lægges til.
At betale i pund plejer at være en fordel så godt valg :) |
|
![]() |
|
Hvad er den engelske moms da? Vi har jo 25%.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
Momsen er vidst 20%.
Så et puslespil til 57,08 i England bliver vel til 59,46 i Danmark (57,08/1,2*1,25). |
|
![]() |
|
Ja, det skal nok passe.
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Valutakurser.dk er nationalbankens kurser - og ikke den kurs, du som privatperson kan købe eller sælge valuta til. Hvis du lader din bank "veksle" i stedet for Amazon, kommer du også til at betale mere, end det du kan se på valutakurser.dk |
|
![]() |
|
Nej - det er ikke min erfaring. Hvis vi f.eks. skal sende penge til Filippinerne, så kigger jeg på valutakurser.dk og ser hvad koster det 50000 peso (bare eksempel). Når jeg så sender pengene i netbank samme dag, så "passer pengene" meget godt med hvad jeg så på valutakurser.dk.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Lidt ØV at pundet står så stærkt for tiden....
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
Plejer den da at være billigere?
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |