|
Købe reciver i Tyskland |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det kan jeg ikke se det er. Mange af de tyske firmaer har bedre service end de danske. F.eks. har Thomann, som jeg har handlet med, 30 dages money back og 3 års garanti. Reagerer med det samme via mail, så alt omkring køb er sikkert. |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Du henviser til en Tysk forhandler med Dansk hjemmeside. De er interesseret i at have kunder i DK. Jeg har også haft gode erfaringer med Pixmania. Trods det vil jeg stadig anbefale en Dansk forhandler til så dyre produkter. Men det er jo en smagssag. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Du kan ikke sammenligne noget som helst med Pixmania ![]() |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Okay. Du får ret. |
|||
![]() |
|||
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
||
Det blev til en Yamaha 3020 da jeg tilfældigt i dag så de havde sat den ned til 12.000,- som er 2000,- billigere end nærmeste konkurrent:)
Men tak for hjælpen til alle. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Tillykke med den! Den bliver du helt sikkert glad for - go' lyd, godt med kræfter, nem betjening og fejlfri drift. ![]() M.v.h. |
|||
![]() |
|||
||
Jo tak:D
Indtil videre er jeg meget imponeret. Men kan man virkelig ikke justere crossover på subben? |
|||
![]() |
|||
||
http://www.youtube.com/watch?v=MWfd9FgilXM 7:11 kan i se menuen og heller ikke i videoen kan man justere?
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Jo da! Under punktet "Konfiguration". Vælg "Sub" og derefter crossover. ![]() M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40559 |
||
Det laveste hvorfra den skal overtage nedefter vil sikkert være 80 måske 70 Hz. På Reciverens Crossover. |
|||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|||
![]() |
|||
||
Kan vælge sub off/on reverse/normal ik noget crossover. Men ligesom i videoen står der heller ikke noget crossover på ud for subben men gør ved alle de andre højttalere.
|
|||
![]() |
|||
||
Hmm, husker det ikke helt så. Har netop gjort det på en 1020. Kig i din manual! Det er 200% sikkert, at du kan gøre det! M.v.h. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |