|
Købe Sony TV i Sony Center, eller andet sted?? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det synes jeg nok... Jeg mente nok jeg havde læst på lektien. Så handler jeg ikke i HiFi Klubben (i hvert fald ikke fjernsyn), når de svarer sådan. Esbjerg har slet ikke svaret og det var Kolding der gav ovenstående svar.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
|
Korrekt - det var også det svar jeg fik - plus lidt vrøvl i bonus.
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Haha. Har lige læst det de svarede tilbage. Det er jo skørt 🙂
|
||
![]() |
||
|
Ja - tænker jeg skal finde et andet sted at købe Dali højtalere, hvis/når jeg kommer dertil.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Nå - bottom line er at jeg endte med at købe fjernsynet i Elgiganten, i princippet via deres online chat. Fordi det var der jeg fik deres tilbud fra. Så jeg fik fjernsynet til 15.999,- inkl. fragt leveret i lejligheden på 1. sal, dvs. reelt set 15.401,- Og det står til 16.999,- Så jeg er meget godt tilfreds med servicen fra Elgiganten, godt tilfreds med handlen og meget godt tilfreds med det nye fjernsyn.
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|
Hvilke tv købte du ?
Håber da du snuppede et A1 til de 15k |
||
![]() |
||
|
Nej, det blev et Sony XE9305 i 55" - som bare er kanon godt!! Jeg er ikke helt vild med designet på A1.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|
Du ved godt du kan få et 55” A1 i dag i power til 15k
Lyder som om du har købt et middelmådigt tv til overpris. Den forstår jeg slet ikke. Vælge et LCD fremfor en OLED top model. |
||
![]() |
||
|
DenLCD jeg har valgt er også en topmodel - et af de bedste LCD'ere idag og det 3. bedste TV fra Sony!
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Nej den lcd er ikke en top model, det er kun det 3 bedste tv fra sony. Mærkeligt valg når nr 1 er både bedre og billigere.
|
||
![]() |
||
|
Jo, det er en af topmodellerne fra LCD segmentet. A1 var ikke billigere (dengang jeg for alvor begyndte at studere disse fjernsyn tilbage i juni og i perioden til sidst i oktober) og designet trak også ned, så totalt set lå det i mine øjne lige under XE93, som jo også har en supergod billedkvalitet. Tjekkede lige prisen på A1 og den ligger lige nu på 14.666,- og det må man jo sige er en flot pris for så fint et tv. Men dengang jeg købte mit var A1 dyrere - det er så raslet ned siden. Men jeg fortryder stadig ikke noget, fordi jeg er stadig ikke helt vild med A1's design og det passer stadig ikke ind i vores stue, næsten lige meget hvor billigt det bliver.
Men jeg glæder mig til at se flere OLED modeller fra Sony - det bliver spændende at følge. For jeg er sikker på at mit næste tv skal være OLED og at det skal være fra Sony.
![]() ![]() ![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Netop.
Det vigtigste er at du er glad. Og ja priserne rasler ned. Kan huske dengang en tyk fladskærm kunne erhverves for 80.000,- Nyd dit tv. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |