|
Købe telefon uden kvittering |
Besvar |
Forfatter | |
Chrizzy
Pause fra forummet Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Maj-2018 kl. 07:11 |
Hej. Jeg står og er ved at købe en iPhone 7, som er købt forår sidste år hos Telenor. Sælger har dog ingen kvittering, men siger, at jeg kan gå i Telenor alligevel - uden kvittering - og blot oplyse IMEI nummer, så kan de slå telefonen op, og vil hjælpe mig alligevel, ved evt. garanti og reklamation, da de kan se telefonen er købt hos dem. Men hvor meget hold er der i det?
|
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sælger kan give dig IMEI nummeret på tlf inden handel, så kan du ringe til Telenorog tjekke om Alt er som det skal være inden køb
Mvh Michael
|
|
Chrizzy
Pause fra forummet Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det kunne jeg selvfølgelig. Så kan de vel også afklare, om de kan hjælpe med reklamationer og garanti uden kvittering.
|
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja nemlig
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller sælger kunne ringe til Telenor, og så kunne de sende kvitteringen på mail. Det ville tage meget kort tid. Jeg har selv fået et par stykker på den måde.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |