recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købe Terra Nova fra US iTunes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købe Terra Nova fra US iTunes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købe Terra Nova fra US iTunes
    Sendt: 09-Juni-2012 kl. 08:53
Hej Folkens. 

Jeg søger afsnit 12 og 13 af Terra Nova, og har fundet dem på US iTunes. 
Men hvordan opretter man en konto der, med et DK Visa kort?

Jeg er blevet mega hooked på Terra Nova, men mangler sæsonafslutningen, og vil gerne lige nå at se den inden jeg tager på ferie i næste uge.
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 09:02
Du kan ikke købe med et dansk kreditkort fra US iTunes. Du skal oprette en konto i US iTunes og sætte penge ind på kontoen via et gavekort.

Se vejledning her: http://iphoneguide.dk/tips-tricks/tirsdags-tip-oprettelse-af-amerikansk-itunes-konto/
Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 09:42
Tusind tak for det. Det må jeg lige prøve når jeg kommer hjem. Så kan man lige høvle dem i aften efter bold. Så blir konen nok glad hvis man lige kan smide de afsnit på, når hun nu ikk gider se bold. ;-)
Niarn om en Mustang GT:
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 10:07
Jeg så også de 2 første afsnit og søgte så Info på wikipedia : endnu en amerikansk serie som er droppet efter første sæson. Så der kommer ikke flere afsnit.........
Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 10:43
@kim.t Netflix overvejer måske at fortsætte serien. Læs inde på terranova.net. Mener det var der jeg læste det.

Var lige inde og læse på iphoneguide.. Men kan man mon giftcarde nogle penge fra sin danske konto til sin us konto?
Niarn om en Mustang GT:
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu