|
Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler! |
Besvar | Side <1 23456 66> |
Forfatter | |
jakobbirk
Bruger Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Funktioner
Tak(0)
|
Solgt til inside og Fisk123, begge handler fine og afhentet/betalt som aftalt.
|
|
dabp
Bruger Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dårlig oplevelse med brugeren "Richie". Vi havde aftalt afhentning i søndags, men han kom ikke på dagen eller kontaktede mig efterfølgende/svarede på sms. Det er 3 dage siden nu og jeg kan se han har været online herinde efterfølgende.
|
|
jakobbirk
Bruger Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Funktioner
Tak(0)
|
Købt af mtange. God handel, varens stand og handel iøvrigt som lovet og aftalt.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har købt en raspberry pi af henholdsvis: kim.t mbjerregaard affer Alle tre handler var helt fine. Byder muligheden sig, vil jeg ikke betænke mig ved at handle med nogen af dem igen. Klaus
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har købt ASUS router af DonBirger.
Alt forløb hurtigt og perfekt. |
|
jcb123
Junior bruger Oprettet: 09-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har købt højttalere og surround forstærker af RaGa_MuFFiN, alt var i super stand som lovet.
Og blev leveret lige til døren. Thumbs up herfra
|
|
Tstampe
Guld medlem Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Funktioner
Tak(0)
|
God handel med 2ben
Købte en SSD Harddisk og har modtaget den i ubrudt emballage og efter aftale fra 2ben. Thumps up og dette er handel nr. 2 med personen. Og begge har været som forventet - ingen problemer. Tstampe
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
FlyingHippo
Bruger Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 168 |
Funktioner
Tak(0)
|
Købte nogle Bio-skilte af Skovbo
Alt forløb upåklageligt og de blev sendt dagen efter jeg overførte pengene. De var pakket godt ind i både kasse og med bobbel-plast. Men Postnord fik selvfølgeligt ødelagt glasset på den ene undervejs :-( Men indpakningen var i orden |
|
Cybersp@ce
Super bruger Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er den klar lige inden forummet bliver opdateret senere i dag. Redigeret af Cybersp@ce - 01-Oktober-2017 kl. 04:38 |
|
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732 ~ Cybersp@ce ~ |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3788 |
Funktioner
Tak(0)
|
Handlet noget Sonos med med troelsfilm. Fin dialog og alt var som lovet. God handel hefra
|
|
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan anbefale Falle, har købt nogle UHD film fra ham, vær opmærksom på at DAO er lidt langsomme om at levere.
|
|
Elmstrom
Super bruger Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 312 |
Funktioner
Tak(0)
|
Retur på Thumbs up herfra. Wolff betaler med det samme og hurtigt til at svarer på beskeder.
|
|
Besvar | Side <1 23456 66> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |