|
Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler! |
Besvar | Side <1 63646566> |
Forfatter | |
sehested
Super bruger Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte også af therazz, hans Q10b + forstærker. Jeg modtog varen, men den virkede i max 2 min af gangen og går så død. Efter at forstærkeren har været helt slukket kan de spille 2 min igen. Har været i kontakt med earthquake Sound og de siger forstærker er defekt. therazz vender ikke tilbage på hverken sms, mail, arbejdsmail, telefonbesked eller mobilepay anmodning om refundering af er passende beløb. Så en klar advarsel!!! Handel ALDRIG med den svindler! Munch du kan kun være glad for at du aldrig fik købt af ham!
|
|
sr7009
Bruger Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 180 |
Funktioner
Tak(1)
|
har i dag solgt min yamaha 1070 til fln3400 og det var en fornøjelse :) top poing
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3788 |
Funktioner
Tak(0)
|
ganske gnidningsfri handel med jcool.
Standen som lovet og forsvarligt indpakket forsendelse. Handler gerne igen med jcool
|
|
fln3400
Ny bruger Oprettet: 18-April-2020 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(1)
|
Købt Yamaha 1070 af bruger sr7009.
God handel fra start til slut. Fik ikke lige WiFi antenne med, men den blev skaffet frem efterfølgende. Der var også tid til en hyggesnak ved afhentningen. |
|
sr7009
Bruger Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 180 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja go hygge snak og glad for den har fået nyt liv hos dig :) tak i lige måde for go handel :)
|
|
cmnielsen
Super bruger Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
God handel med 2ben https://forum.recordere.dk/member_profile.asp?PF=1385 Alt som det skulle være.god kommunikation. Kan anbefales. |
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
God Handel med Denner Købte 7 disk af han, rigtig god kontakt og info hele vejen igemmen fra start til jeg afhentede dem hos ham, utrolig rar og imødekommende person
|
|
Cybersp@ce
Super bruger Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732 ~ Cybersp@ce ~ |
|
fredvej
Bruger Oprettet: 28-August-2010 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fin handel med bruger l22 https://forum.recordere.dk/member_profile.asp?PF=45404. Jeg hentede hans Denon AVR-X1100W, og handelen var fuldstændigt problemfri
|
|
matx2008
Bruger Oprettet: 20-Juni-2011 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 188 |
Funktioner
Tak(0)
|
+1 til BoomBanG. Købte en tv boks, hvor fjernbetjeningen og han tilbød med det samme pengene tilbage. Handler gerne igen :-)
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super handel med Stillersen, som har købt en iPad af mig. Det hele kørte bare.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg har haft en god handle med Stefan V, hvor jeg var køber.
Alt gik som det skulle. Jeg er meget tilfreds.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
Besvar | Side <1 63646566> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |