|
Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler! |
Besvar | Side <1234 66> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
+1. Også over 100 handler, med næsten lige så mange forskellige.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
meta
Guld medlem Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har handlet med +70 forskellige brugere herinde. Vil gerne have dem overført fra den gamle tråd
|
|||
+ 70 positive handler!
|
|||
explodedk
Bruger Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
KBH/Amager
|
|||
Cybersp@ce
Super bruger Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Flemming og Kampus - vi kan vist godt blive enige om at de fleste har hørt om jer på den ene eller anden måde. I er jo nærmest fast inventar her på recodere-forummet. : )
Ang. den gamle salgstråd, så har den været væk i længere tid
og den var ikke blevet opdateret i meget længe.
Samt brugeren der oprettede den heller ikke viste yderligere interesse for den,
så syntes jeg ville starte på en frisk.
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og, så må vi kke være med? Eller hvad mener du?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Cybersp@ce
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej Flemming - var slet ikke sådant ment.
Mente at i er så "berømte" at der vist ikke hersker nogen tvivl om at i er gode at handle med.
Husker at du selv skrev noget om i den gamle tråd at alle kendte dig,
så du derfor ikke ville opdaterer yderligere i den : )
Har skam sat jer på listen.
Redigeret af Cybersp@ce - 18-Januar-2013 kl. 20:49 |
|||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis der skal være noget som helst seriøsitet i denne tråd SKAL den gamle historik med. Det kan da ikke passe at det kun er de berømte der skal med :-(
Jeg har ikke noget i klemme ang mængden af handler men syntes historikken ER tråden. Tag da en snak med Lars/Hummelmose så du kan få historikken med og gør tråden til det den fortjener. BS
Redigeret af Bschmidt - 18-Januar-2013 kl. 20:55 |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå, så er jeg mere rolig. Nu skrev jeg det mest i den anden tråd, da der jo ikke blev opdateret. Så gad jeg bare ikke, at blive ved. Berømt er nok ikke det rette ord, nok nærmere berygtet.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Cybersp@ce
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ville være fint hvis jeg i det mindste kunne få navnene på den første liste. Kan f.eks bedst huske at have lavet en del gode handler med Ibsen2.
Men brugte ikke selv meget den gamle liste,
da den var ret død i længe og at bladre ca. 200 sider igennem
for at tjekke tror jeg de færreste ville gå i gang med.
|
|||
Cybersp@ce
Funktioner
Tak(0)
|
||
I første omgang har jeg kun mulighed for at få folk med der selv melder sig. Ved ikke om den gamle liste er gået tabt eller bare ligger gemt et sted og kan aktiveres igen?
Redigeret af Cybersp@ce - 18-Januar-2013 kl. 21:04 |
|||
Besvar | Side <1234 66> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |