|
Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler! |
Besvar | Side <12345 66> |
Forfatter | |
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa,
Jeg boede en årrække i USA og handlede rigitigt meget på det forum som er tilknyttet anandtech.com Det minder faktisk rigtigt meget om recoredere :) Dengang havde de et system der hed heatware.com som jeg lige googlede og sørme om det ikke stadig er i brug. Jeg flyttede tilbage til Danmark i 2003 så det er et stykke tid siden at jeg har været på heatware, men kan se at de stadig har mine handler i databasen :) Super sjovt at gense. Jeg regner med at jeg kan flytte disse gode referencer med over til recordere ;) Spøg til side, men det system virkede fantastisk. Måske kunne man lave noget tilsvarende på recordere? /Jacob
Redigeret af mylle - 18-Januar-2013 kl. 21:14 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
meta
Guld medlem Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skrev udelukkende for at promovere mig selv! Og man kan da ikke lave sådan en tråd og bare negligere gamle handler! Og interessen for den gamle tråd dalede da kun fordi den ikke blev opdateret
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
Cybersp@ce
Super bruger Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nemlig den gamle liste var næsten død, derfor denne nye.
Lad mig lige slå fast at den gamle tråd lige nu ikke findes/er tilgængelig!
Derfor er det ikke muligt at sætte de gamle handler fra den gamle liste ind.
Indtil den gamle liste bliver tilgængelig igen er denne lige nu hvad der er mulighed for.
Recordere-teamet er på CES-messen.
|
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan kun sige. Lav dit hjemmearbejde inden du afleverer opgaven.
BS
|
|
Cybersp@ce
Funktioner
Tak(0)
|
Folk har snakket i meget længe i rift om at "kan vi ikke få en ny liste..." og den gamle liste har været væk et stykke tid. - Men hvis folk synes det er en dårlig idé med en ny liste,
som jeg evt. kan få opdateret med de gamle data når de engang bliver tilgængelige.
Så sig det gerne nu, for så er der ingen grund til at fortsætte denne.
|
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du havde læst vores (mine) kommentarer så vidste du jeg syntes det er en god ide NÅR du har historikken fra den gamle tråd (læs hjemmearbejde) og havde dette på plads inden du selvudnævnte dig til høvding i denne nye tråd (afleverede opgaven) Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige at du ikke er den bedste til opgaven, men DU har jo truffet afgørelsen (læs: bryder jeg mig ikke om)
BS
|
|
Cybersp@ce
Funktioner
Tak(0)
|
For at glæde Bschmidt og andre venter jeg med yderligere opdateringer til vi engang forhåbentligt kan se den gamle liste igen, som har været væk i længere tid og jeg dermed ikke har kunnet overføre de angivne data på den nye liste. |
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
Pyha. Nu er jeg meget gladere :-/
Prøv da at tage fat i Lars/Hummelmose så overdrager de da sikkert den GL. Liste til dig. BS
|
|
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes det lidt ærgerligt bscmidt skal ødelægge det gode initiativ. Fortsæt du bare og opdater med de andre informationer løbende... De kommer vel før eller siden ;)
|
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Rasmus. Du har jo helt ret. Det burde ikke være nødvendigt.
Hvis du havde fulgt lidt med bad jeg for et stykke tid siden om at få gjort den gamle tråd aktiv igen. Måske med en ny ejer. BS
|
|
Besvar | Side <12345 66> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |