|
Købere af B&O BeoPlay V1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2012 kl. 12:35 |
Vi står midt i vores 1. semesterprojekt på Aarhus Universitet Herning, og er her i gang med at lave en markedsundersøgelse vedr. B&O BeoPlay V1.
Til det søger vi nogle stykker, der har købt fjernsynet, som kunne have lyst til at svare på en række spørgsmål. Det er ikke specielt tidskrævende og foregår via mail. Så har du, eller nogle i din omgangskreds, dette fjernsyn til at stå i stuen eller i soveværelset, så er vi meget interesseret i at høre fra dig. Jeg kan kontaktes på mailadresse; 12414@hih.au.dk Venlig hilsen Nichlas Brandborg (Jeg er ikke sikker, hvad reglerne på forummet siger om sådan en forespørgelse, omend jeg derfor håber det er helt okay.) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |