|
Købes: Airport express |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lipklop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-August-2013 kl. 12:26 |
Hey,
Jeg er på jagt efter en airport express, er der nogen der har en til salg? Redigeret af lipklop - 04-August-2013 kl. 12:27 |
|
Mvh Lipklop
|
|
![]() |
|
peterf ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du noget specielt ønske til hvilken model?
|
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
Sådan en har jeg til salg
300 p.p. eller kan afhentes lidt uden for Vejle |
|
![]() |
|
lipklop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
Ang. model skal den bare have draft n.
Skare har din det? |
|
Mvh Lipklop
|
|
![]() |
|
peterf ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
Jeg har en A1264 (med n). Samme pris som skare. Er i Aalborg-området men skal til Fyn og Sjælland de næste dage, og kan - alt efter sted - droppe den af på vejen :-)
Specs: http://support.apple.com/kb/sp1 eller http://en.wikipedia.org/wiki/AirPort_Express |
|
![]() |
|
Det lyder super peterf. Er fra Roskilde hvis det er?
|
|
Mvh Lipklop
|
|
![]() |
|
Sender dig lige en pm
|
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Jeg har en. Er fra KBH. Er med Draft N.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |